Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

το όνειρο 3

είδα σήμερα το βράδυ (ή σήμερα το πρωί) ένα πολύ περίεργο όνειρο, περίεργο γιατί είχε σχέση με τον Locke από το LOST! (o αγαπημένος μου χαρακτήρας)
ήμουνα κάπου, δεν ξέρω που, μάλλον σε κάποιον υπαίθριο χώρο, στην εξοχή δεν ξέρω, πάντως ο δρόμος δεν είχε άσφαλτο, ήταν χωματόδρομος και περπατούσα με έναν σωσία του Locke, ή μάλλον σωσία του Terry o' quinn που παίζει τον Locke, το γεγονός αυτό δεν μου φαινόταν περίεργο, αλλά έτσι όπως προχωρούσαμε βρεθήκαμε σε κάτι σαν σταυροδρόμι και ήταν μαζεμένος κόσμος και είδαμε πως σε ένα τραπέζι καθόταν ο Locke, o original αυτήν την φορά, και μου προκάλεσε πολύ μεγάλη έκπληξη και ευχαρίστηση που τον είδα εκεί, ήθελα να πάω να πάρω ένα αυτόγραφο (λολ) και να του δείξω τον σωσία του που είχα μαζί μου, βασικά μπορεί και ο σωσίας να είδε πρώτος τον Locke, δεν θυμάμαι.. anw πλησιάζω και όσο πλησιάζω και βλέπω πιο καθαρά τον Locke βλέπω πως είναι πολύ αλλαγμένος σε σχέση με αυτό που είχα στο μυαλό μου, πιο κοντός πιο αδύνατος και με ένα περίεργο πράγμα στο κεφάλι του που θα μπορούσε να είναι περουκίνι αλλά καλύτερα να είσαι καραφλός παρά να φοράς εκείνο..  και είμαι εκεί και του μιλάω και σκέφτομαι πως είναι δυνατόν, ο σωσίας να είναι πιο κοντά στον Locke από ότι ο Locke.. ένοιωθα άσχημα για αυτό και δεν ήθελα ο Locke να δει τον σωσία για να μην νοιώσει περίεργα αλλά εκείνος τον είδε και χάρηκε και σαν να μην τρέχει τίποτα, μου υπέγραψε το αυτόγραφο, ένα λευκό τσαλακωμένο χαρτάκι.. νομίζω πως έγραφε John Locke και από κάτω ToC (για το πραγματικό του όνομα Terry o' queen) μετά μάλλον φύγαμε..

2 σχόλια:

  1. Εγω δεν ξέρω γιατι αλλα από τα πρώτα επεισόδια τον αντιπάθησα και όσο περνούσαν οι σεζόν ακόμη πιο πολυ..Μη με ρωτάς δε ξέρω καθόλου το γιατι..

    Όντως περίεργο όνειρο..Πως θα το ερμήνευε κάνεις,αναρωτιέμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άρα μάλλον είσαι φαν του Τζακ.. εμένα μου άρεσε από την αρχή ο Locke γιατί πίστευε στο νησί και πως τίποτα δεν είναι τυχαίο, δεν του άξιζε να πεθάνει έτσι απλά.. ο Τζακ μου άρεσε πάρα πολύ όταν είπε την ιστορική φράση we have to go baaaaack.. και έγινε και αυτός ένας believer για την ερμηνεία του ονείρου είμαι πολύ περίεργος, δύο φαίνεται να είναι τα θέματα του, η ταυτότητα και η εμφάνιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή