Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Εκείνη μιας άλλης εποχής

θα έπαιζε σε μια θεατρική παράσταση και ήταν το κυρίαρχο θέμα στις συζητήσεις μας, είχα ψάξει στο ίντερνετ (το ίντερνετ του τότε) ότι μπορούσα για το θεατρικό, ο τίτλος με είχε συναρπάσει, και το όνομά της που δεν ήξερα πως να προφέρω, πολύ αργότερα έμαθα πως  ήταν διαφορετικό από αυτό που νόμιζα μέχρι τότε, δεν άλλαξε όμως τίποτα γιατί ακόμα το θυμάμαι και το σκέφτομαι όπως στην αρχή, είναι πιο δικό μου έτσι
δεν πήγα να την δω αν και το ήθελα, μου έστειλε κάτι φωτογραφίες αργότερα και ήταν τόσο διαφορετική, μια άλλη
για λίγο καιρό ήμουν ερωτευμένος* με εκείνη την άλλη, την ηρωίδα του θεατρικού, μέσα από την εικόνα Εκείνης

*τώρα γράφω ερωτευμένος με άνεση και σαν γεγονός αλλά αν με ρωτούσες τότε θα ορκιζόμουν πως το συναίσθημα μου ήταν διαφορετικό, ένας θαυμασμός για κάτι που έμοιαζε τόσο λαμπερό, μακρινό, διαφορετικό από οτιδήποτε είχα γνωρίσει.. πως θα μπορούσα να το θαμπώσω με τον έρωτα μου, παιδάκι.. :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου