Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015




ανακάλυψα (μάλλον αργά) αυτό το τραγούδι σήμερα το πρωί! και μου άρεσε πολύ, πέρασα από τα γνωστά στάδια, να προσπαθώ να ακούσω κάποιους στίχους καθαρά για να τους ψάξω αργότερα.. ήταν από τις πιο εύκολες αναζητήσεις μου, Yeah, we're going down...
τα συναισθήματα που μου προκαλεί είναι κάπως ανάμικτα, μια ευχάριστη αίσθηση αλλά, ευχάριστη αίσθηση που την βρίσκεις όταν συνηδιτοποιείς πως χάνεσαι, anw όσα λόγια και αν γράψω νόημα δεν θα βγει :Ρ

οι τελευταίες δύο βδομάδες ήταν δύσκολες, αναφέρομαι στην γενική κατάσταση της χώρας, δεν θα κάνω πολιτική ανάλυση αλλά έπιασα τον εαυτό μου να είναι αφελής και να ονειρεύεται πως ίσως υπάρχει ελπίδα πως ίσως κάτι καινούριο και καλό μπορεί να έρθει, μπορεί να είναι απλά η  ανθρώπινη φύση

την επόμενη βδομάδα μάλλον θα κλείσουμε και λογικά θα έχω χρόνο και ίσως γράψω λίγο περισσότερο εδώ μέσα, μου έλειψε :( ήταν κάτι σταθερό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου