Τρίτη 4 Απριλίου 2017

το ιδανικό παγκάκι

μέσα στις επόμενες μέρες θα της μιλήσω, το έκανα έτσι ώστε να μην μπορώ να κάνω πίσω.. τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν (εκτός αν είναι μη ξεκάθαρα μόνο στο δικό μου μυαλό) προσπαθώ να σκεφτώ ποιος θα ήταν ο ιδανικός τρόπος αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει, ούτε εύκολος.. θα είναι αναγκαστικά νύχτα..  σκέφτομαι που μπορούμε να πάμε.. δεν μπορούμε να πάμε σε μαγαζί γιατί πολύ πιθανόν να τελειώσει η κουβέντα σε 5 λεπτά οπότε τι κάνουμε μετά; στο δικό μου μαγαζί δεν μπορούμε γιατί θέλω να είμαστε σε ουδέτερο έδαφος.. η μόνη λύση είναι ένας εξωτερικός χώρος, ένα πάρκο.. ένα παγκάκι κάπου.. προσπαθώ να βρω τις λέξεις..ανησυχώ για την επόμενη ημέρα..

5 σχόλια:

  1. στην παραλία εκεί στον μέγα αλέξανδρο;

    για πιο αλτέρνατιβ outdoor εμένα μ' αρέσει κι ο αυλόγυρος της αγίας σοφίας.

    αλλά θα περιμένω να δω τι θα προτείνει η κάσπερ, είναι καταπληκτική στην επιλογή μέρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ ωραία ιδέα αυτό στην αγίας σοφίας..! αύριο θα γίνει η συνάντηση.. οπότε αν δεν έχω κόψει τις φλέβες μου (λέμε τώρα...) ή αν δεν πετάω στα σύννεφα θα έχει ποστ με την ολοκλήρωση (λέμε τώρα) της ιστορίας αυτής ;)

      Διαγραφή
  2. εγώ για καλή τύχη φτύνω και πείτε με συντηρητικιά.

    ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ψηφίζω καφέ-μπαρ ξενοδοχείου. Οι πελάτες είναι λίγοι γενικά, οι σερβιτοροι διακριτικοί και η μουσική χαμηλή :)
    Ίσως το Αστόρια (Τσιμισκή με Δωδεκανήσου) ή το Ανατόλια στην Λαγκαδά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ ενδιαφέρον! δεν έχω πάει ποτέ σε καφέ μπαρ ξενοδοχείου, ακούγεται πολύ μυθιστορηματικό!

      Διαγραφή