Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

αλλαντίν

προσπαθώ να μην αφήσω το τώρα να επηρεάσει το τότε, δεν ξέρω αν τα καταφέρνω, η στάση σου τώρα με κάνει να αμφισβητώ όλες τις προηγούμενες στιγμές και το κατά πόσο ήταν αληθινές, πέρασε ένα παιδί σήμερα από το μαγαζί που δούλευε στο μαγαζί που πήγαμε στα γενέθλιά μου, με έκανε να σκεφτώ εκείνη την μέρα και αναπόφευκτα να την συγκρίνω με το σήμερα, πόση απόσταση.. και έχουν περάσει μόνο 3 μήνες, έχω πάρει μαζί μου στην δουλειά και διαβάζω τα απογεύματα το μαγικό δέρμα, είχα μια πολύ έντονη επιθυμία να το διαβάσω, γύριζε πολύ καιρό στο μυαλό μου (πρέπει να περιγράψω μια φορά την μέρα που πήγα και το αγόρασα, ήταν μουντή βροχερή και καταθλιπτική λες και ο καιρός αντανακλούσε την διάθεσή μου) μια φορά που μιλούσαμε για βιβλία και ήθελα να σου πάρω ένα σου είχα πει να σου έπαιρνα αυτό και με ρώτησες την υπόθεση και όταν σου είπα τα ισοπέδωσες όλα λέγοντας μου ή μάλλον ρωτώντας με αν θα σου έπαιρνα αλλαντίν να διαβάσεις.. :P μετά μου είπες να μην σου πάρω τον Μικρό πρίγκηπα γιατί στον έχουν πάρει 3 φορες και δεν μπόρεσες να το διαβάσεις καμία.. (δεν είχα τέτοιο σκοπό έτσι και αλλιώς ευτυχώς) μου ανέφερες κάποια βιβλία του Καραγάτση που θα ήθελες να διαβάσεις αλλά εγώ για τους δικούς μου λόγους σου είπα πως δεν θα σου έπαιρνα κανένα από αυτά.. τέσπα.. χαζομάρες μνήμες.. νιώθω, νομίζω, ελπίζω πως απλά είσαι κάπου μακρυά και κάποια στιγμή θα επιστρέψεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου