Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

isle of death

υπάρχει ένα αρχείο στον φάκελο word με τα διάφορα κείμενα μου, που ανοίγω εδώ και δυο μέρες, το κρατάω ανοιχτό, θέλω να γράψω αλλά ούτε που το διαβάζω, σχεδόν σαν να το φοβάμαι.. ακόμα το έχω ανοιχτό..
είμαστε κλειστά εδώ και μια βδομάδα περίπου λόγω ιού.. ποιος μπορούσε να σκεφτεί ποτέ κάτι τέτοιο; σουρεαλιστικό.. σχεδόν αδύνατον να το συνειδητοποιήσεις
είδα το castlevania season 3, διάβασα το Vagabond, ένα μάνγκα με την ιστορία του Miyamoto musashi, ξεκίνησα την 5h σαιζόν Better cal Saul και ξαναθυμήθηκα τον παρακάτω πίνακα


σου φτιάχνει την διάθεση.. :P όταν ήμουν μικρότερος, και το ίντερνετ δεν ήταν όπως τώρα και οι πληροφορίες ήταν περιορισμένες (τουλάχιστον στον τρόπο με τον οποίο μπορούσες να τις βρεις) όταν είχα δει αυτόν τον πίνακα, χωρίς να ξέρω ποιος τον ζωγράφισε, χωρίς να ξέρω τι απεικονίζει, πίστεψα πως έδειχνε κάτι αληθινό, υπήρχε μια εποχή που ο μύθος μπορούσε να μείνει μύθος και μου λείπει που την έχω ξεπεράσει
μαγείρεψα, έπαιξα playstation αλλά έχω βαρεθεί, θέλω να επιστρέψω στην δουλειά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου