Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

shine

απόψε είναι από τις λίγες μέρες που δεν ξέρω τι να γράψω, έκανα διάφορες έρευνες.. βρήκα και άλλες φώτο με σημύδες, διάβασα για την Σιβηρία και την λίμνη Βαϊκάλη, άκουσα το Κατιούσα σε πάρα πολλές εκδοχές και ίσως το βάλω και κάποια φορά εδώ μέσα. έβαλα στο μπλογκ ένα πραγματάκι που δείχνει πόσοι είναι online αυτήν την στιγμή εδώ μέσα, σε κάποια φάση υπήρχε και δεύτερος επισκέπτης και αναρωτιόμουν ποιος ήταν και γιατί δεν άφησε σχόλιο:Ρ έχω την υποψία πως ίσως με αγχώσει αυτό το πραγματάκι(πως να το αποκαλώ;;;;) αν νιώσω πως με αγχώνει το αφαιρώ και ησυχάζω.. αύριο δουλεύω βράδυ μετά από πάρα πολλές μέρες και το έχω ξεσυνηθίσει. με ψιλοαγχώνει αλλά οκ..τα πράγματα σήμερα στην δουλειά ήταν περίεργα, ούτε κακά ούτε καλά, περίεργα.. δεν ξέρω τι αίσθηση μου άφησε η σημερινή ημέρα.. το Τζουμπάκι κοιμάται ήσυχο ήσυχο.. μερικές φορές όταν τον βλέπω έχει ένα ύφος περίεργο.. (και εννοώ curious και όχι weird) που το έβλεπα συχνά όταν ήταν πιο μικρούλης.. περίεργος και πονηρός...
του αρέσει να μασάει καλώδια και μου έχει καταστρέψει τουλάχιστον 3 handsfree.. επίσης του αρέσει ο γύρος κοτόπουλο περισσότερο από τον χοιρινό.. και επίσης δεν του αρέσει πια το γάλα ενώ πιο μικρός έπινε.. όταν βλέπει μανταρίνια απομακρύνεται. και επίσης τα αναψυκτικά τον τρομάζουν επειδή βγάζουν μπουρμπουλήθρες με διοξείδιο του άνθρακα (λέω εγώ.. ) και μόλις ακούει αναψυκτικό να ανοίγει εξαφανίζεται. τώρα καθαρίζεται.. το πιο καλό γατάκι.. :)
θα βάλω ένα τραγούδι, όχι το Κατιούσα.. (το οποίο θα βάλω στο αφιέρωμά μου για την Σοβιετική ένωση:Ρ) αλλά το shine από cyanna, ο λόγος; μου αρέσει.. και το μουρμούριζα σήμερα στην δουλειά.. a fairytale of one a bleeding rose a mind in pause..
και επιπλέον για να το βρίσκω εύκολα:Ρ χωρίς να το κατεβάσω..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου