Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Για μια στιγμή

πριν λίγη ώρα σταμάτησα να έχω σύνδεση στο ίντερνετ, τα λαμπάκια στο μόντεμ, πράσινα εκτός από ένα.. που σημαίνει prob, σηκώνω το τηλ να πάρω την εταιρεία που μου παρέχει ίντερνετ και τίποτα, ούτε τουτ ούτε μουτ.. ακούω τον αέρα έξω να φυσάει και λέω αυτό ήταν.. βλάβη, ποιος ξέρει τι έγινε.. κάτι στο δίκτυο τους και άντε να το φτιάξουνε.. και συγχρόνως αναρωτιόμουν για το που είναι τα τηλεφωνικά καλώδια.. δεν είναι σαν της ΔΕΗ που τα βλέπεις να κρέμονται.. που στο καλό είναι; κάτω από τα πεζοδρόμια νομίζω.. ε τότε πως τα χάλασε ο αέρας; και ποιος σου είπε οτι τα χάλασε ο αέρας; τέσπα να μην τα πολυλογώ.. το ίντερνετ επανήλθε.. όπως είναι φανερό.. αφού γράφω αυτό το ποστ.. για λίγα λεπτά όμως είχα την εντύπωση πως κάτι είχε πάει πολύ στραβά και εγώ δεν θα είχα ίντερνετ για τουλάχιστον μία μέρα, μπορεί και περισσότερο.. και αμέσως σκέφτηκα, τί θα γίνει με το σημερινό ποστ; gmt γιατί δεν είχα γράψει κάτι νωρίτερα; και άντε.. η σημερινή νύχτα μπορεί να περάσει.. θα γράψω το πρωί πριν την δουλειά αν έχει έρθει το ίντερνετ (από εκεί που πάει όταν φεύγει..) αλλά αύριο; αν πάλι δεν έχω; πως θα κρατήσω την υπόσχεσή μου μέρα και ποστ; θα πρέπει να πηγαίνω σε ίντερνετ καφέ.. ουφ.. ευτυχώς όλα πέρασαν..


έξω φυσάει ακόμα.. οι τηλεφωνικές γραμμές είναι ασφαλής όμως γιατί τα καλώδια είναι υπόγεια όπως κατέληξα.. σήμερα το βράδυ που περίμενα το bus ψόφησα στο κρύο.. ΠΟΛΎ κρύο..!!!! το θερμόμετρο έλεγε ότι είχε τάχα 6 βαθμούς αλλά δεν το πιστεύω.. και προχθές έλεγε 6 αλλά δεν έκανε τόσο κρύο.. σίγουρα είναι πειραγμένο, για να μην δημιουργηθεί πανικός στους πολίτες.. από την υπερβολικά χαμηλή θερμοκρασία.. (μπορεί να έχουμε και -10) και ακόμα δεν είδαμε τίποτα..
σήμερα όλη μέρα στην δουλειά μου είχε κολλήσει η αρχή από το stuck in the middle with you (βλέπε το ομώνυμο ποστ στο παρόν blog)
Well I don't know why I came here tonight
και συνέχεια το μουρμούριζα.. πως άραγε μου ήρθε στο μυαλό; μήπως κάτι σημαίνει; μήπως είναι ένα μήνυμα;
μια ερασιτεχνική απόπειρα να δω πως θα ήμουν..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου