Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

time lapse

σήμερα ξύπνησα στις 3 και όσα σχεδίαζα για σήμερα δεν έγιναν:Ρ ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και ακόμα και αν είχα ξυπνήσει νωρίτερα δεν νομίζω να έβγαινα έξω και ο ήλιος να διέλυε τις σκιές από πάνω μου(lol) όπως έγραψα. η μέρα πέρασε ήσυχα.. καφέ, φαγητό και διάβασμα.. το βράδυ πήγα Αριστοτέλους (που είναι ακόμα στολισμένη..) και μετά επέστρεψα ξανά πίσω, κοντεύω να τελειώσω τον πρώτο τόμο της αισθηματικής αγωγής, δεν ξέρω αν μου αρέσει η όχι, κάποιες στιγμές γίνεται βαρετό και όπως όλα τα γαλλικά βιβλία εκείνης της εποχής έχει δεκάδες ήρωες που κάνουν τα δικά τους και συ προσπαθείς να ακολουθείς τον κεντρικό ήρωα στο ταξίδι του ανάμεσα τους. νομίζω πως έχω καταλάβει τι γίνεται.. μου αρέσει για τον ρεαλισμό τον σχέσεων και μια απαισιοδοξία και μελαγχολία όσον αφορά τον έρωτα, πιστεύει κανείς σε κάτι ιδανικό και η καθημερινότητα τον προσγειώνει. θα δω τι γίνεται και αργότερα.. εχθές είδα το άβαταρ, 3d εμπειρία με κάτι γυαλιά που έμοιαζαν φτηνές απομιμήσεις φτηνών απομιμήσεων παιδικών γυαλιών της δεκαετίας του 80. η ιστορία ήταν μάλλον συνηθισμένη, η φασαρία γίνεται πιο πολύ για τα εφέ. ο κάμερον όμως έχει φαντασία, έφτιαξε έναν καινούριο κόσμο.. έναν εξωγήινο κόσμο που δεν ήταν τραβηγμένος και εξωπραγματικός αλλά ωστόσο έμοιαζε ξένος θαυμαστός αλλά και οικείος (αντιφάσκω)
αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ότι για μια φορά ήμασταν εμείς οι κακοί, η ανθρωπότητα, και έδειξε για το τι είμαστε ικανοί να κάνουμε.. τι κακό.. πόσο άπληστοι μπορούμε να γίνουμε και πόσο απάνθωποι.
ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης αφορά το βίντεο που θα βάλω στο τέλος, ένα βίντεο με τον νυχτερινό ουρανό τον χειμώνα, τα αστέρια.. είναι ένα βίντεο που έχω βρει εδώ και καιρό και όταν θέλω να ηρεμήσω το κοιτάω, στο παλιό μου σπίτι, στην πόλη μου μπορούσες να βγεις το βράδυ και να κοιτάξεις ψηλά τα αστέρια ήταν ωραία.. υποθέτω ακόμα μπορείς αλλά δεν το έχω κάνει εδώ και χρόνια, ένα όνειρό μου είναι να φτιάξω ένα παρατηρητήριο στην αυλή μας.. το φαντάζομαι σαν ένα κυκλικό κτίσμα, με μια σοφίτα που θα έχω το τηλεσκόπιο η οποία θα περιστρέφεται.. lol ένα αστεροσκοπείο στην αυλή μου. θα κάθομαι εκεί τις νύχτες περιτριγυρισμένος με χάρτες που θα δείχνουν τους αστερισμούς και θα παρατηρώ.. θα σκέφτομαι και θα γράφω (σκέφτομαι και γράφω.. υπήρχε ένα τέτοιο μάθημα;) ξέρω πως είναι πολύ παιδικά και λίγο μη ρεαλιστικά αλλά είναι ωραία. απολαύστε τον νυχτερινό ουρανό και ονειρευτείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου