Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

αποτυχίες

ένα θολωμένο τζάμι, έξω να βρέχει, νύχτα..
είχα το λαπτοπ στην κουζίνα για να περνάει η ώρα όσο μαγειρεύω, μάλλον όσο περιμένω να βράσει κάτι, να ψηθεί να τηγανιστεί, ανακάλυψα πως είμαι πολύ ανυπόμονος, μου αρέσει η προετοιμασία και η δημιουργία αλλά μετά από κάποια φάση θέλω απλά να ετοιμαστεί το φαγητό και να το δοκιμάσω.. δυστυχώς όλα βγήκαν αποτυχημένα εχθές, δεν ξέρω τι έφταιγε.. το ότι τα έβαλα όλα μαζί; το ότι βιαζόμουν; ότι τα έκανα όλα για πρώτη φορά και με το μάτι; αποτυχημένα σε σημείο που δεν μπόρεσα να τα φάω αν και είχα όλη την καλή διάθεση.. δεν πειράζει όμως, πρέπει πάντα να δοκιμάζεις και να πειραματίζεσαι για να φτάσεις κάποτε στο τέλειο ή τουλάχιστον αυτό με παρηγορεί.. 9 Μαρτίου σήμερα, κλείνω δύο μήνες δίαιτας:Ρ τις τελευταίες τρεις βδομάδες όμως όποτε είχα ρεπό το έκανα freeday κάτι που δεν ήταν στα σχέδια μου, τις υπόλοιπες μέρες όμως προσέχω κανονικά.. το θέμα είναι ότι δεν μαγειρεύω τόσο για να φάω αλλά για να δοκιμάσω τις συνταγές που βλέπω και μου αρέσουν..  και πόσα πράγματα μπορεί να κάνει κανείς σε μία ημέρα; όχι και πολλά..
γιατί με έχει πιάσει αυτό; το να θέλω να δοκιμάζω και να φτιάχνω πράγματα; δεν ξέρω αλλά προφανώς καλύπτει το κενό και μου δίνει κάτι, πιστεύω πως όλα είναι στο μυαλό και το μυαλό μου για να μην κολλήσω στο τίποτα με κόλλησε σε αυτό, θεωρίες..
παρεμπιπτόντως  μόνο τα βραδινά μου μαγειρέματα ήταν αποτυχημένα γιατί η πίτσα που έφτιαξα για πρωινομεσημεριανό ήταν απόλυτα πετυχημένη και πανέμορφη εκτός των άλλων.. το κινητό μου τα έχει παίξει και δεν μπόρεσα να βγάλω φώτο δυστυχώς..
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου