Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

never tasted the original

εδώ και λίγο καιρό με έχει πιάσει κάτι και όλο βλέπω βιντεάκια με συνταγές στο YT, ίσως είναι λόγω της δίετας, αφού δεν μπορώ να ικανοποιήσω το στομάχι μου ας ικανοποιήσω το μυαλό μου και το μάτι μου:Ρ άσχετα αν μετά βασανίζω τον εαυτό μου γιατί με όλα αυτά μου ανοίγει η όρεξη anw όμως.. όταν δοκίμασα να φτιάξω κάποιες από αυτές τις συνταγές που είδα όμως συνάντησα ένα πρόβλημα.. (παρένθεση, παίρνω τις ιδέες κυρίως από το foodwishes ένα υπερτέλειο κανάλι στο ΥΤ) ή δύο προβλήματα.. το πρώτο είναι οτι δεν μπορεί να βρεις τα υλικά που χρησιμοποιύν στην Αμερική και το δεύτερο είναι ότι όταν φτιάχνεις κάτι που δεν έχεις φτιάξει ποτέ και δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ δεν έχεις μέτρο σύγκρισης, ωστέ να δεις που βρίσκεται η δική σου δημιουργία σε σχέση με την αυθεντική και αυτό είναι ένα πρόβλημα, βέβαια μπορείς να πεις άμα σου άρεσε τότε είναι οκ αλλά και πάλι αυτό δεν τα λύνει όλα.. έφτιαξα ένα σουφλέ τυριών(πολύ απλό btw) και μου άρεσε αλλά δεν είχα ιδέα αν έτσι έπρεπε να είναι γιατί δεν είχα ξαναφάει από κάποιον άλλον και αυτό για κάποιον λόγο με ενοχλεί.. επίσης βλέποντας διάφορα βιντεάκια για BBQ στο man vs food και στο Diners, Drive-ins, and Dives μου κόλλησε να φτιάξω pulled pork sandwich, βρήκα λοιπόν μια συνταγή στο food wishes που έδειχνε έναν τρόπο που δεν χρειαζόταν να καπνίσεις το κρέας σε ειδικό φουρνο αλλά μια σπιτική εκδοχή (που απαιτούσε 12 ώρες ψησίματος στους 105 βαθμούς:Ρ) το έκανα λοιπόν και δεν ενθουσιάστηκα.. αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν φταίει η εκτέλεση μου ή αν έτσι έπρεπε να βγει ή έπρεπε να βάλω άλλα μπαχαρικά και όλα αυτά γιατί δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το αυθεντικό..  μεγάλος καημός! lol .. αυτά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου