Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

the shape of things to come?

πραγματικά ο Σεπτέμβριος μοιάζει να είναι η αληθινή αρχή της χρονιάς, βγάζει αυτήν την αίσθηση. ήπια σήμερα τον δεύτερο νες μου για φέτος (μεγάλη υπόθεση!) όχι πως έκανε αρκετό κρύο για νες απλά η συνεφιά.. μπορούσε να το δικαιολογήσει κάπως, και όπως πάντα μια δικαιολογία για να κάνεις κάτι που σου αρέσει είναι αρκετή. δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο για σήμερα, απλά έτσι.. θα ήθελα να μπω στο παλιό πρόγραμμα της μίας ανάρτησης κάθε μέρα. τελικά πρέπει να βοηθούσε κάπως
δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος όμως και αν θα μπορέσω να το τηρήσω, θα ήθελα να το προσπαθήσω όμως, το πότε δεν το ξέρω ούτε και αυτό. από ότι είδα την βδομάδα αυτήν αρχίζει το fringe s4, το the big bang theory, τον οκτώβριο ο House, και τον Νοέμβριο ο Dexter, υπάρχουν πράγματα για να δει κανείς, τελειώνω τώρα την 3 σαιζόν του fringe, καλή σειρά αλλά καμία σχέση με την ένταση που προκαλούσε το LOST..
διάβασα στην προεπισκόπηση την ανάρτηση, μοιάζει κάπως αποσπασματική αλλά δεν πειράζει, έτσι είναι αυτά

2 σχόλια:

  1. Εγώ ψηφίζω να επιστρέψεις στις καθημερινές ανατήσεις σου!

    Μου είχαν γίνει συνήθεια αγαπητέ.. Με το πρωινό μου διάβαζα και το ποστ σου, ήταν ιεροτελεστία λολ!

    ΥΓ: Πόσο ανυπομονώ για το big bang theory!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lol Κέβιν είμαι σίγουρος πως διάβαζες πρωί πρωί το ποστ και άνοιγε η καρδιά σου:Ρ και εγώ θέλω να το κάνω απλά δεν θέλω να το πω και να μην το τηρήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή