Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Ευγένιος Ονέγιν

Αυτό θα είναι το δεύτερο ποστ μου που θα έχει δυο μέρη, έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο.. όπως μόνο τα βιβλία ξέρουν να πέφτουν στα χέρια σου. Ευγένιος Ονέγιν, του Πούσκιν φυσικά.

Έχω δει την ταινία με τον Ράλφ Φάινς (αν έτσι λέγεται..) και την Λιβ Τάιλερ (που σίγουρα έτσι λέγεται) και έχω διαβάσει για αυτό αλλά ποτέ δεν έτυχε να το διαβάσω, θα το διαβάσω λοιπόν και θα επανέλθω με το δεύτερο μέρος... βασικά έχω διαβάσει το πρώτο κεφάλαιο.. κάποιος αφηγείται αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω ποιος είναι ακόμα. btw όταν σκεφτόμουν για αυτό το έργο πάντα στο μυαλό μου το πρόφερα Ονέγκιν ή και Ονιέγκιν, ποτέ δεν το είχα σκεφτεί ως Ονέγιν και τώρα ήρθε αυτό το βιβλιαράκι να μου πει πως είναι έτσι; ακολουθεί και μια φώτο, που υπάρχει στην Wikipedia στο λήμμα Οnegin, και είναι η μονομαχία μεταξύ του Ευγένιου (Τριβιζά.. ποιός μόλις ακούσει το όνομα Ευγένιος δεν σκέφτεται αμέσως αυτόν;) Ονέγιν και του Λένσκυ (αν γράφεται έτσι γιατί δεν συνάντησα το όνομα του ακόμα στο βιβλίο)
λοιπόν τα λέμε στο επόμενο ποστ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου