Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

η τέταρτη νύχτα

πρέπει να το σταματήσω αυτό με τις νύχτες.. θα φαίνεται γελοίο όταν θα έχω φτάσει στην 98 νύχτα και εγώ θα το γράφω σαν τίτλο.. εννενηκοστή όγδοη νύχτα.

το παραπάνω τραγούδι με ηρεμεί πάντα όταν το ακούω.. κάποτε θα περιγράψω πως το βρήκα.. σήμερα τελιώσαμε αργά στην δουλειά και η διάθεσή μου ήταν πεσμένη για διάφορους λόγους, μόλις ήρθα σπίτι άνοιξα τον υπολογιστή και μπήκα ίντερνετ, σκόπευα να γράψω άλλα πράγματα στο σημερινό ποστ, γιατί σκόπευα να κάνω άλλα πράγματα, τεσπα όμως.. στο msn βρήκα την καλύτερη μου φίλη και μιλήσαμε μετά απο αρκετό καιρό που είχαμε απομακρυνθεί και όλα άλλαξαν, δεν έκανα αυτά που σκόπευα πριν να κάνω και δεν έγραψα αυτά που ήθελα να γράψω... χαίρομαι που είμαστε και πάλι καλά:) είναι αργά και αύριο πρέπει να ξυπνήσω σχετικά νωρίς, οπότε απόψε δεν έχει Kung Fu, ο Kwai Chang Caine θα περιμένει μέχρι αύριο... το επεισόδιο που έχει σειρά λέγεται nine lives, οπότε ίσως έχει σχέση με γάτες :P θα έχει πλάκα αν το δω αύριο και τελικά δεν έχει ούτε μια γάτα μέσα.. σχετικά με το blog με απασχολεί το ότι δεν ξέρω πως να βάλω μια μετα ετικέτα που θέλει το google για να βρίσκει το blog μου στις searches του.. μέχρι τότε το blog αυτό θα παραμένει φτωχό, μόνο και καουμπόικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου