Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

απόκομμα

έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο τώρα τελευταία..
δεν μπορώ να θυμηθώ πως ήμασταν με Εκείνη πριν να είμαστε μαζί, δεν μπορώ να θυμηθώ την σχέση μας και μοιάζει λες και είμαστε μαζί από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε, καθώς περνάει ο καιρός και θυμάμαι παλιότερες στιγμές βρίσκω μέσα τους τα σημάδια του τώρα
άλλοτε με πιάνει και λέω μακάρι να είχε γίνει όλο αυτό νωρίτερα και άλλοτε λέω είναι καλύτερα έτσι, ο καιρός που πέρασε με προετοίμασε, μας προετοίμασε
μπορεί να είναι και έτσι
τα παλιά ξεθωριάζουν
κάποτε σε ένα ποστ είχα αναφέρει ένα χαρτάκι, με μερικές δικές τις λέξεις, ένα μήνυμα
όταν μου το είχε δώσει περίμενα πως θα έβρισκε το νόημα του όταν κάποτε θα ήμασταν μαζί (αν θα ήμασταν μαζί)
και τώρα που το ξαναείδα παρατήρησα πως δεν βρήκε το νόημα του, ίσως να το έχασε και περισσότερο.. δεν ξέρω τι ήθελα να δω
ίσως απλά είναι μια βλακεία μου
γιατί περιμένω να βρω την αλήθεια που περίμενα σε ένα χαρτάκι και όχι στην πραγματικότητα; και σε αυτό που ζω;
πάντα είχα ένα θέμα πάντως, όταν γράφω κάτι ή όταν το διαβάζω γίνεται πιο πραγματικό για μένα

3 σχόλια:

  1. Όλο αυτό με μπέρδεψε κάπως, και μου θύμισε τη θεωρία των παράλληλων κόσμων. Ίσως το χαρτάκι να προέρχεται από ένα άλλο κόσμο :P Πιο ρεαλιστική εισήγηση είναι πως μπορεί να μην είναι ο καιρός του ακόμα.
    Το ότι δε θυμάσαι πως είσασταν πριν ίσως είναι για καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλύκα σε ευχαριστώ πολύ για τα λινκ! δεν υπόσχομαι πως θα δοκιμάσω αλλά θα υπάρχει στο μυαλό μου, εσύ υποθέτω πως θα στείλεις σίγουρα, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν δεν είναι και τώρα ο καιρός του δεν θέλω να ξέρω πότε θα είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή