Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

επιστροφή


ολόκληρη η εικόνα που έχω βάλει πίσω από τον τίτλο του blog.. ένα μέρος για να επιστρέφεις, πόσο ωραία θα ήταν η ζωή μου αν μπορούσα να κάθομαι σε αυτό το παγκάκι και να έχω αυτήν την θέα μπροστά μου, με ένα μεγάλο τετράδιο και ένα πενάκι με μαύρο μελάνι θα έγραφα διάφορες ιστορίες.
αύριο έχω ρεπό, μετά από 24 μέρες.. νομίζω πώς είναι προσωπικό ρεκόρ, είχα ζητήσει από το boss να μην μου δώσει ρεπό για να πάρω περισσότερα λεφτά αυτόν τον μήνα. ένοιωσα κουρασμένος τις τελευταίες τρεις μέρες πιο πολύ ψυχολογικά μάλλον παρά σωματικά. αύριο η μέρα ελπίζω να είναι τέλεια και να γίνουν όλα όπως θέλω.. το πρωί θα πάω να δω στα marks αν έφεραν το μπουφάν που θέλω.. μετά θα πάω για καφέ και μετά θα επιστρέψω σπίτι, θα μπω ίντερνετ και θα δω αν έχουν ανεβάσει το LOST, μόλις το βρώ το κατεβάζω και μετά αφιερώνομαι σε αυτό.. 3 ώρες αποκλειστικά LOST, θα παραγγείλω γύρους ή πίτσα και θα το γιορτάσω:Ρ
σκέφτομαι να αλλάξω το όνομα του blog από Post mortem σε emeroblogio, πιστεύω πως είναι πιο ταιριαστό με τα θέματα που συνήθως ασχολούμαι εδώ μέσα.. και τις πιο πολλές φορές είναι ημερολογιακού χαρακτήρα. άλλαξα και την φώτο, χωρίς καν να εξηγήσω τι ήταν η προηγούμενη, μάλλον θα γράψω αύριο ένα μεσημεριανό ποστ που θα τα εξηγώ. αρκεί η αλλαγή της φώτο και του ονόματος για να αλλάξω και εγώ; μάλλον όχι..
τεσπά αύριο πρέπει να ξυπνήσω νωρίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου