Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

κενή σελίδα

τις τελευταίες μέρες έχω μια ιδιαίτερη δυσκολία στο να γράψω οτιδήποτε. (και αφού γράφω και αυτό εδώ σήμερα, τι θα γράψω αύριο;) δεν ξέρω που οφείλεται αυτό.. αυτά κάτι μου θυμίζουν ίσως έχω γράψει κάτι παρόμοιο..
και μετά από μια μικρή έρευνα, βρήκα το ποστ, κενές ημέρες.. που και πάλι είχα πρόβλημα να γράψω.. και πάλι χρησιμοποίησα την λέξη κενός, κενή, κενές, στον τίτλο.. μυστηριώδης σύμπτωση.. ίσως και όχι, αυτή η κενή λευκή σελίδα είναι που κινεί τον τροχό των συνειρμών και αφού κατοικούμε σε ένα αιτιοκρατικό σύμπαν, οι ίδιες αιτίες οδηγούν στα ίδια αποτελέσματα
πάντα όταν ξεκινάω να γράφω εδώ μέσα, έχω απέναντι μου την λευκή κενή σελίδα που πρέπει να γεμίσω.. (κενή σελίδα..) και μιας και το μπλογκ είναι αυτοβιογραφικό και ημερολογιακό η κενή σελίδα αντιστοιχεί και σε μια κενή ημέρα (κενές ημέρες)
αυτό θα κάνω από δω και πέρα όταν δεν ξέρω τι να γράψω θα αναλύω τα ποστ και τους τίτλους τους:Ρ και το καλό όταν γράφεις κάθε μέρα είναι ότι έχεις πολλά ποστ με πολλούς τίτλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου