Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

my blueberry night

τέλειωσε πολύ γρήγορα σήμερα η μέρα.. έκανα διάφορα πράγματα αλλά δεν έκανα αυτό που ίσως έπρεπε, να κοιμηθώ.. τεσπά! σήμερα πήγα και πάλι για το μπουφάν αλλά ακόμα δεν είχαν φέρει.. οπότε αποφάσισα να μην το πάρω. τακτοποίησα ένα μικρό χρέος που είχα και με βασάνιζε.. και τώρα είμαι ελεύθερος:Ρ είδα Λοστ όπως μάλλον ξέρετε και ήταν πολύ ωραία! θα ήταν καλύτερα αν το έβλεπα με παρέα αλλά ο fellow lost fun , δεν μπορούσε.. κάθε τετάρτη τώρα θα έχω κάτι να περιμένω. το προηγούμενο ποστ μου πήρε δύο ώρες σχεδόν για να το γράψω! αλλά ήταν και διπλό επεισόδιο.. οπότε στο μονό γύρω στην μία ώρα ίσως.
emeroblogio, περίμενα να νιώσω κάτι περισσότερο από την αλλαγή του τίτλου του μπλογκ..
η διάθεσή μου άρχισε να πέφτει, δεν ξέρω γιατί, ίσως γιατί πέρασε το ρεπό και αύριο με περιμένει πάλι η ίδια καθημερινότητα.
είχα σήμερα ένα μήνυμα που με έκανε να σκεφτώ διάφορα.. το πόσο διαφορετικά βλέπουν οι άνθρωποι τα ίδια πράγματα.. το αν πρέπει να αφήνουμε τους άλλους να πιστεύουν αυτά που πιστεύουν έστω και αν είναι ψέμματα, είδα τον εαυτό μου με τα μάτια ενός τρίτου.. δεν θα γράψω λεπτομέρειες γιατί θα είναι μόνο τα δικά μου συμπεράσματα, η δικιά μου ερμηνεία.. και επίσης αν το γράψω θα το φέρω στον πραγματικό κόσμο ενώ τώρα είναι κάπου αλλού.. δεν ξέρω αν θα έπρεπε να χαρώ.. κάποιος πιο φυσιολογικός ίσως χαιρόταν, εγώ όμως πρέπει να τα σκεφτώ όλα χίλιες φορές και να βρω τα μυστικά νοήματα ακόμα και αν δεν υπάρχουν.. μερικές φορές τα πράγματα είναι απλά, το ξέρω, απλά δεν ξέρω ποιες είναι οι στιγμές αυτές.
εχθές είδα το my blueberry nights ή μάλλον για να πω την αλήθεια είδα το δεύτερο μισό γιατί το πρώτο το είχα δει προχθές.. μου άρεσε, πιο πολύ για τις στιγμές και τα αισθήματα και όχι για την ίδια την ιστορία. η Λίζη έτρωγε blueberry pie, ο Τζέρεμυ τί έτρωγε; δεν θυμάμαι αν αναφέρεται, βάζω και ένα βιντεάκι με ένα τραγούδι που έπαιζε στην ταινεία και είναι πολύ χαρακτηριστικό του κλίματος που επικρατεί, τα λέμε αύριο!

1 σχόλιο:

  1. δυστυχώς το έχω μέσα μου να πολυσκάω.. για το ότι οι άνθρωποι πιστεύουν αυτό που θέλουν να πιστέψουν συμφωνώ, είναι αλήθεια.. αλλά μερικές φορές δεν θέλεις να τους βγάλεις από την πλάνη τους; και να τους βάλεις στην δική σου; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή