Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

θα αλλάξω εικόνα στον τίτλο του μπλογκ

σκέφτομαι να αλλάξω την εικόνα στον τίτλο του μπλογκ, όχι βασικά την ίδια την εικόνα αλλά το κείμενο, θα βάλω κάτι που με αντιπροσωπεύει πιο πολύ αυτό το διάστημα.
η ίδια ιδέα μου είχε ξανάρθει πριν μερικές μέρες και είχα σκεφτεί να γράψω κάτι άλλο που τώρα δεν το θυμάμαι δυστυχώς. η ώρα πάει πέντε και πρέπει να σηκωθώ στις 10:20..
δεν έχω συνειδητοποιήσει πλήρως πως φεύγω από την δουλειά, ούτε και οι συνάδελφοί μου
ήμασταν άγνωστοι που μας ένωσε το συγκεκριμένο μαγαζί, αναρωτιέμαι αν είμαστε ακόμα άγνωστοι που απλά θέλουν να πιστεύουν πως είναι γνωστοί. δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα χαθούμε τελείως αλλά δεν με έχω και ικανό να τους ψάχνω ή να περνάω από εκεί συχνά.
σήμερα το πρωί, όπως έπινα το πρωινό καφεδάκι μου σκεφτόμουν και πάλι τα μέρη που θα μου είναι απρόσιτα, τα όρια που δεν θα μπορώ να ξεπεράσω, τις αόρατες γραμμές που θα κρατάν εμάς τους κοσμικούς απέξω..
όπως και να έχει θα είναι μια πορεία που θα καταγράψω,
άσχετο και σχετικό
ελπίζω να υπάρχει μια αλήθεια στα λόγια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου