Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

το χαμένο σύμβολο

.
ακόμα μια τελεία..
μπαίνοντας σήμερα στο δωμάτιο της sis μου για να πάρω το κομπιούτερ είδα στο πάτωμα δίπλα από το κρεβάτι της ένα βιβλίο.. ένα καινούριο βιβλίο.. :Ρ δανεικό μάλλον, δεν είδα την ίδια για να μάθω λεπτομέρειες. το βιβλίο είναι το Χαμένο Σύμβολο του Dan Brown, οκ.. ξέρω.. Dan Brown.. ούτε εμένα μου αρέσει αλλά τι να κάνουμε; a book is a book is a book is a book. στην αναβροχιά καλό είν και το χαλάζι.
θα αρχίσω να το διαβάζω λοιπόν και σε κάποιες μέρες ελπίζω να σας πω την άποψη μου!

3 σχόλια:

  1. Ναι, για διάβασέ το να μας πεις εντυπώσεις, το έχω πάρει και δεν το έχω τελειώσει. Είχα διαβάσει αν θυμάμαι καλά τα 2-3 πρώτα κεφάλαια, δεν το συνέχισα όχι επειδή δεν μου άρεσε αλλά για άλλους λόγους..
    Οπότε περιμένω κριτική για να δω αν αξίζει να το συνεχίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί δε σου αρέσει ο Dan Brown?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν μου αρέσει ο Νταν μπράουν γιατί είναι πολύ χόλυγουντ! τεσπά.. πάντως ξέρει να δημιουργεί αγωνία στον αναγνώστη, έχω διαβάσει καμιά 100 σελίδες και δεν ήθελα να το αφήσω, όχι γιατί μου άρεσε ο τρόπος γραφής αλλά γιατί ήθελα να μάθω τι είναι όλα αυτά τα περίεργα, παρατήρησα πως είναι και λίγο επιφανειακός δεν ξέρω πως να το πω, σε κάνει να υποψιάζεσαι κάτι και μετά στο αποδικνύει και συ νιώθεις περήφανος που το είχες σκεφτεί αλλά στην ουσία δεν ήταν τίποτα δύσκολο, είμαστε σαν τα άλογα που τους δίνουν κοματάκια ζάχαρης (ή ότι δίνουν, όπου το δίνουν :Ρ ) μόνο που μας δίνουν πνευματική ζάχαρη, το Ντα βίντσι Γλύκα το είχα διαβάσει και εγώ πριν χρόνια, και το βρήκα μέτριο.. διάβασα και τον αρκτικό κύκλο, του ιδίου (όπως λένε) και το βρήκα κάτω του μετρίου, θα διαβάσω και αυτό και θα δούμε, πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι χάσιμο χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή