Σάββατο 15 Μαΐου 2010

κενά

άλλαξα δωμάτιο σήμερα (μόνο για σήμερα) οπότε και στάση συγγραφής, να δούμε πως θα επηρεάσει αυτό την σημερινή ανάρτηση.

την σημερινή ανάρτηση που την έχω αναβάλει από εχθές, και ίσως παρότι γράφω την αναβάλλω και για αύριο την επηρεάζουν πολλά πράγματα.
όσα γίνονται..
όταν έγραφα στο ημερολόγιο μου, υπήρχαν περίοδοι με κενά, ημέρες χωρίς να γράψω τίποτα όχι γιατί τίποτα δεν γινόταν αλλά γιατί αυτά που γινόντουσαν δεν ήθελα να τα γράψω. γιατί αν τα έγραφα θα τα θυμόμουν, θα τα ξαναζούσα και κατά κάποιον τρόπο θα τα έκανα οριστικά, γεγονότα καταγεγραμμένα, ενώ έτσι υπάρχουν μόνο κενά.. δεν θυμάμαι τι ακριβώς συνέβαινε και κάποτε δεν θα θυμάμαι ούτε σε γενικές γραμμές, ο σκοπός λοιπόν εκπληρώνεται. μπορεί να έγιναν αλλά δεν καταγράφηκαν.

κάτι παρόμοιο ζω και τώρα, πράγματα συμβαίνουν, πράγματα που αν και σημαντικά (όσο σημαντικό μπορεί να είναι κάτι τέτοιο) δεν θέλω να τα καταγράψω, προς το παρόν διατηρώ τις ψευδαισθήσεις μου, ή τις δικές σας και μακροπρόθεσμα σβήνω αυτά που συμβαίνουν.
σήμερα δεν βρέχει...

3 σχόλια:

  1. δεν έχει σημασία αν καταγράψεις κάποια πράγματα ή οχι στο blog σε ενα χαρτί... γιατί θα καταγρφούν στην ψυχή σου (αν εχουν σημασία για σένα) έτσι κι αλλιώς...
    ρώτησε και λίγο τον καβάφη.. κάτι θα ξέρει να σου πει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο καβάφης μου λέει πως θα τα κουβαλάω πάντα μέσα μου όπου και αν πάω, συμφωνεί μαζί σου!
    γιατί όμως εγώ βρίσκω πως με βοηθάει αυτή η πρακτική με τα μικρά εφήμερα και ασήμαντα πράγματα που όμως μοιάζουν σημαντικά και πονάνε σαν τέτοια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί μπορεί μεν να φαίνονται εφήμερα κ'ασήμαντα αλλά μάλλον δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή