Σάββατο 29 Μαΐου 2010

η μέρα μετά το φινάλε (του LOST) και επίσης californication season 3 minor spoilers


κανένα ποστ δεν τελειώνει την ώρα που δείχνει η ανάρτηση του.. λέγοντας αυτό και γνωρίζοντας πως η ώρα δεν έχει σημασία συνεχίζω..
άρχισε να κάνει ΠΟΛΥ ζέστη(*) δυστυχώς.. την μισώ!
είδα σήμερα το φινάλε του LOST! δεν θα πω πολλά γιατί θα γράψω ένα ποστ για αυτό, το μόνο που θα πω είναι πως δεν με απογοήτευσε, ήταν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει και κάποιες στιγμές ήταν πραγματικά τέλειες! (αν και τώρα που το σκέφτομαι για τις προσδοκίες που δημιούργησαν και όχι για αυτό που πραγματικά σήμαιναν ή δεν σήμαιναν αλλά τεσπά..)
άρχισα την τρίτη season του californication, τι μου έκανε εντύπωση; νούμερο 1 οτι ο Χανκ κάπως είναι στο πρώτο αυτό επεισόδιο, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς, κάτι με το μαλλί του, το κόντυνε;(**) μου θυμίζει πολύ τον Μόλντερ από τα X-files και αυτό με έβγαλε κάπως εκτός κλίματος.. και επίσης είναι κάπως αδυνατισμένος και μαυρισμένος που επίσης με έβγαλε εκτός.. ποιος ξέρει γιατί;
και νούμερο ντος (που θα έλεγε και ο Χανκ) η guest εμφάνιση της Kathleen Turner! είχα πολύ πολύ καιρό να την δω αυτήν! (η ανεξάντλητη πηγή μου είπε πως ήταν άρρωστη.. αλκοολική και γενικά σκατά!)
επίσης η μπέκα σαν να εγκατέλειψε το γκοθ στυλ της.. αυτό είναι το νούμερο τρία so far..
παρατάω το σύστημα τι μου έκανε εντύπωση και απλά σχολιάζω.. (the commentator)
o Χανκ εύχεται η κόρη του να είναι λεσβία:Ρ σίγουρα πιστεύει πως όλοι οι άνδρες είναι σαν και αυτόν.
η Κάρεν δεν μου αρέσει καθόλου!

*
η ζέστη με αναγκάζει να αλλάζω την συνηθισμένη στάση μου κατά την διάρκεια της συγγραφής.. δεν μπορώ πλέον να έχω για πολύ ώρα το λαπτοπ ακουμπισμένο στα πόδια μου γιατί με ζεσταίνει..
**
πήγα σήμερα να κουρευτώ και έγινε ένα τραγικό ατύχημα.. ο κομμωτής μου τα πήρε όλα με την μηχανή από μια λάθος συνεννόηση και εγώ κατέληξα να μοιάζω με νεοσύλλεκτος.

τελειώσαμε και με τα αστεράκια (ή αστερίσκους.. βάλτε αστερίσκο και σημειώστε το πιο κάτω αν δεν σας φτάνει ο χώρος..)




Εκείνη...

2 σχόλια:

  1. Το califonication το είδα τον καιρό που έκαμνε πρεμιέρα και δεν μου άρεσε καθόλου ο ρόλος του David, ειδικά μετά το Evolution- τον έχω μάθει σαν agent Mulder και ήθελα να μείνει έτσι στη μνήμη μου! Ίσως τα πολλά εξωγήινα σενάρια να τον έκαναν να θέλει να υποκρίνεται πιο γήινους ρόλους αλλά πιστεύω δεν πέτυχε κάτι αξιόλογο ακόμα.
    * δυστυχώς πρέπει να διαφωνίσω μαζί σου για το καλοκαίρι
    ** μην ανισυχείς, αυτό το στυλ επικρατεί επειδή είναι καλοκαιρί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμένα στην αρχή με ξένισε ότι τον έβλεπα σε κάτι τόσο διαφορετικό, αλλά είναι καλός ηθοποιός και τώρα με έχει πείσει τελειώς ότι είναι ο Χανκ Μούντυ! mulder who? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή