Κυριακή 11 Αυγούστου 2019

Η Μπαλάντα της Αλμυρής Θάλασσας

έχω προσπαθήσει τις τελευταίες μέρες να διαβάσω κάποιο βιβλίο αλλά δεν τα κατάφερα, έκανα αρκετές επισκέψεις στην βιβλιοθήκη μου, έπιασα κάποια, τα ξεφύλλισα διάβασα μερικές προτάσεις, μερικές λέξεις, σελίδες ίσως (το περισσότερο) και τα άφησα στην άκρη, για κάποιον λόγο δεν μπορώ..
μέχρι και βιβλία μαγειρικής ξεφύλισσα..  σε ένα του Έκο έπεσα πάνω σε ένα απόσπασμα για τον Hugo Pratt και τον Κόρτο Μαλτέζε, έλεγε για το ballad of the salt sea και τα βιβλία που διαβάζουν οι ήρωες της, είχα δει την μπαλάντα στο youtube πριν κανένα χρόνο, δεν θυμόμουν τπτ από αυτά που ανέφερε και σκέφτηκα να διαβάσω το κόμικ , το βρήκα online και το διάβασα, αν δεν ήξερα τι ψάχνω πάλι δεν θα έβλεπα τις αναφορές στα βιβλία, γιατί είναι φευγαλέες και ο Έκο τις παρουσιάζει σημαντικότερες από όσο ίσως ήταν στην πραγματικότητα, αν και όντως ο Πρατ σε κάποια σημεία στα σχέδια του δίνει προσοχή ώστε να ξέρουμε πιο βιβλίο διαβάζει ο ήρωας του..
μου άρεσε ένα σημείο που ο Κάιν ξυπνά και βλέπει μπροστά του τον Ιθαγενή που τον έσωσε και τον φωνάζει Παρασκευά, εκείνος του λέει πως δεν τον λένε Παρασκευά και πως ο Κάιν σίγουρα δεν είναι ο Ροβινσώνας Κρούσος.. το όνομα του είναι Ταραό
δεν μου αρέσει η θάλασσα, να πηγαίνω στην θάλασσα, να κολυμπάω και όλα αυτά.. όλο και πιο έντονα όμως τις τελευταίες μέρες νιώθω την επιθυμία να χαθώ σε ένα νησί, σαν τα κύματα να μπορούν να σβήσουν από πάνω μου όσα θέλω να σβηστούν, περίεργο.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου