Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

το βέλος του χρόνου

μερικές εικόνες, σκέψεις.. που θα ήθελα να γίνουν ιστορίες, η πρώτη φανταστική, και η δεύτερη οχι φανταστική
υπάρχει μια έννοια στην φυσική (ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η ανεξάντλητη πηγή) που ονομάζεται βέλος του χρόνου, the arrow of time, και από ότι κατάλαβα είναι απλά η φαινομενική κατεύθυνση του χρόνου από το παρελθόν προς το μέλλον
λοιπόν με βάση αυτό μια μέρα που περπατούσα σκέφτηκα, το βέλος του χρόνου.. το βέλος του χρόνου.. το βέλος του χρόνου, δεν ξέρω ακριβώς γιατί και μετά μου ήρθε η ιδέα για μια ιστορία, κάπου κάπως κάτι, υπάρχει ένα βέλος (ίσως τεράστιο, γιατί ήταν από το τόξο κάποιου τιτάνα, προφανώς του κρόνου.. ήταν ο κρόνος τιτάνας; νομίζω ναι.. οι πηγές δεν αναφέρουν κάποιο τόξο αλλά οκ..) το οποίο είναι το βέλος του χρόνου και αν χρησιμοποιήσεις ένα τόξο, το οποίο μπορεί να είναι και Το Τόξο για να ρίξεις αυτό το βέλος αλλάζεις την ροή του χρόνου, βασικά σκεφτόμουν ταξίδι στο παρελθόν..
ο ήρωας ψάχνει το θρυλικό αυτό βέλος που έχει την δύναμη να σε ταξιδέψει πίσω στον χρόνο για να αποτρέψει μια καταστροφή η οποία έχει ήδη συμβεί, μάλλον σε κάποιον φανταστικό, μυθικό παρελθόντα χρόνο, ίσως και σε έναν κόσμο περίπου σαν τον δικό μας (εννοώ του παρελθόντος..)
Γλύκα, επειδή αυτός είναι ο τομέας σου ( :) ) πως σου φαίνεται η ιδέα αυτή;;
έχω και μια άλλη αλλά δεν έχω χρόνο να την αναφέρω.. η οποία δεν είναι για φανταστική ιστορία αλλά πιο καθημερινή, ρεαλιστική και όλα αυτά και μάλλον αδιάφορη.. πω.. πρέπει να φύγω!

1 σχόλιο:

  1. πωπω! έπρεπε να βάλεις και τίτλο στο σχόλιο σου:Ρ το οποίο βέβαι δεν είναι φλύαρο αλλά κατατοπιστικό, μόλις μου ήρθε αυτή η ιδέα σκέφτηκα αμέσως εσένα γιατί όπως είπα είναι ο τομέας σου.. αυτό για το wolrd buiding το έχω ξανακούσει ή μάλλον διαβάσει στον Εκό, σε ένα βιβλίο που λέει για το πως γράφει αυτός, φαίνεται ωραία μέθοδος για να σε κάνει να νοιώθεις σίγουρος για τον κόσμο της ιστορίας σου, αυτό που με δυσκολεύει πιο πολύ σε παρόμοιες περιπτώσεις και τελικά είναι και αυτό που με εμποδίζει από το να τελειώσω ότιδήποτε είναι οτι δεν μπορώ να κάνω αυτό το πλάνο που λες. πάντα υπάρχει η αρχική ιδεά αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να σκεφτώ από την αρχή την εξέλιξη της ιστορίας και το που αυτή θα καταλήξει.
    αν έγραφα ποτέ αυτήν την ιστορία, μάλλον θα την έγραφα με την μορφή διηγήματος, το οποίο δεν θα είχε τις ίδιες απαιτήσεις με ένα βιβλίο, ξέρω πως η συγγραφή θέλει δουλειά και δέσμευση και είναι κάτι που δεν μπορώ να αφιερώσω χρόνο αυτήν την περίοδο αλλά μου αρέσει να έχω ιδέες και να τις αφήνω να ωριμάζουν, χτίζονται μέσα μου και να σκέφτομαι το μέλλον όπου όλα αυτά θα έχουν γίνει ολοκληρωμένες ιστορίες και δημοσιευμένα βιβλία, σχεδόν με έναν μαγικό τρόπο και την ελάχιστη προσπάθεια από μένα :Ρ φαντασιόπληκτος στο full.. μπορεί να το προσπαθήσω πάντως, για μια μικρή μικρή ιστορία σχετικά με το βέλος του χρόνου, για κάποιον λόγο μου άρεσε πολύ ως ιδέα! όπως και να έχει thnx για τις συμβουλές και την προσοχή σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή