Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

soundtrack of the night




το τραγούδι που άκουγα στο ταξί όταν επέστρεφα
περάσαμε από κάποιους δρόμους που μου θύμισαν πράγματα του παρελθόντος
για άλλη μια φορά συνειδητοποίησα την αλλαγή, μόνο σε σύγκριση με το τότε μπορώ να νιώσω το σήμερα και δυστυχώς μόνο για στιγμές

το τραγούδι αυτό όταν άρχισε δεν μου πολυάρεσε αλλά όπως περνούσε η ώρα κάτι μου έκανε, ίσως έφταιγε και η διαδρομή και οι σκέψεις που γεννούσε
μου θύμισε επίσης μια συνομιλία με Εκείνη που αφορούσε την ζωή της μετά, μετά από Εμάς

2 σχόλια:

  1. Πού είσαι βρε commentator? Έχεις λείψει πολύ στην μπλογκοπαρέα (αν κρίνω απο μένα!)

    Ελπίζω τα πράγματα να πηγαίνουν καλά γενικώς στη ζωή σου, με τη δουλειά σου, Εκείνη, τα όνειρά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Κέβιν:) και εμένα μου έχουν λείψει όλα αυτά.. τα πράγματα στην ζωή μου δεν είναι και στην καλύτερη φάση όπως θα διαβάσεις και στο σημερινό ποστ αν το διαβάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή