Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

στην σκιά σου


μια περίεργη σκέψη ήρθε στο μυαλό μου καθώς επέστρεφα από την δουλειά, πως θα ήταν ο κόσμος μας αν η γη περιστρεφόταν γύρω από δύο ήλιους*
το αστεράκι θα εξηγηθεί αργότερα..
το πως έφτασα σε αυτήν την σκέψη;
πέρασα μερικές ωραίες στιγμές που με έκαναν να ξεχάσω για λίγο το Θέμα μου και σκέφτηκα πως υπάρχει μια διαφορετική ζωή μακρυά από Εκείνη, χωρίς Εκείνη
μπορεί κατά κύριο λόγο οι σκέψεις μου να περιστρέφονται γύρω από αυτήν αλλά οι ωραίες στιγμές που πέρασα μου έδειξαν πως υπάρχει κάτι άλλο διαφορετικό, ένα ίχνος πως η ευτυχία δεν είναι τόσο απόλυτα δεμένη μαζί της όπως πιστεύω και νοιώθω
αυτές οι σκέψεις, η νύχτα, τα αστέρια και το φεγγάρι με έκαναν λοιπόν να δω την ζωή μου σαν ένα ηλιακό (διπλό ηλιακό) σύστημα
μάλλον ξεπέρασα τον εαυτό μου με αυτές τις παρομοιώσεις για την ζωή μου (κατάντια ίσως ταιριάζει καλύτερα:Ρ) τι μένει πια άλλο; αν ξεπεράσεις και τα όρια του πλανήτη.. anw ήρθε η ώρα για το * και την εξήγησή του
έψαχνα καμιά φώτο για να προσθέσω στο ποστ με δύο ήλιους και ανακάλυψα ότι υπάρχει μια βλακεία, θεωρία προφητεία ή κάτι τέτοιο που λέει πως η γη το 2012 θα έχει δύο ήλιους... ξενέρωσα για κάποιον λόγο
έχει περάσει καιρός και οι γωνίες αμβλύνονται αλλά όχι με αρκετά γρήγορο ρυθμό.. φοβάμαι πως θα περάσει άλλος τόσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου