Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

wolf

ξεκίνησα να πηγαίνω γυμναστήριο.. πήγα κάθε μέρα αυτήν την βδομάδα, όπως το σκέφτομαι θα πηγαίνω κάθε μέρα τις καθημερινές και δεν θα πηγαίνω τα σαββατοκύριακα μιας και δεν προλαβαίνω λόγω της δουλειάς, ίσως είναι πολύ από την αρχή να πηγαίνω τόσο αλλά φοβάμαι πως αν το μειώσω θα το παρατήσω, όταν πάω και ξεκινάω με διάδρομο χαλαρώνω και χάνομαι στις σκέψεις μου, σε σκέφτομαι συχνά είναι κάτι που μου έλεγες να κάνω και δεν είχα κάνει, θα μπορούσες να με βοηθήσεις γιατί είναι μέρος της ζωής σου αλλά τώρα που το κάνω δεν είσαι εδώ.. περίεργο..
κάθε βράδυ μετά την δουλειά.. το γυμναστήριο είναι κοντά και για αυτό το επέλεξα, πάμε μαζί με μια φίλη να παρακινούμε ο ένας τον άλλον.. έχουμε γραφτεί για 4 μήνες, πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε και δεν θα τα παρατήσουμε και πως θα γραφτούμε μετά για έναν χρόνο! θα δείξει..
έβαλα να δω μια παλιά ταινία λέγεται Wolf και είναι με τον Τζακ Νίκολσον και την Μισέλ φάιφερ, τριγυρίζει εδώ και κάποιο καιρό στο μυαλό μου και δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή είναι φθινόπωρο..
η Μισέλ Φάιφερ είναι πανέμορφη!

4 σχόλια:

  1. τι γίνεται φιλαράκι, πώς πάει; Συνεχιζεις το γυμναστήριο όντως; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά :)) όλα καλά! εκτός από το κομμάτι Εκείνη φυσικα.. :( όλως περιέργως συνεχίζω το γυμναστήριο, δεν το είχα ξανακάνει και μου φαίνεται ενδιαφέρον, βλέπω βιντεάκια στο youtube και πρίζω τους γύρω μου με τα ονόματα των ασκήσεων που κάνω :P (in english φυσικά)
      Πως τα πας εσυ;;

      Διαγραφή
    2. Χαχα, μπράβο! Καλά κάνεις, έχεις πρότζεκτ! Εγώ καλά είμαι ψυχολογικά, πολύ καλά. Έχω ένα μάθημα για πτυχίο και είμαι in between jobs σε καφε,εστιατορια κλπ μέχρι να πάρω πτυχίο να κάνω κάτι πιο σχετικό. Μεγάλη απογοήτευση ο χώρος της εστίασης στη Θεσσαλονίκη προς το παρόν. Δεν έχω βρει ακόμα τα σωστά τα μαγαζιά για να δουλεύεις. Προτάσεις ευπρόσδεκτες και αναγκαίες!

      Διαγραφή
    3. από πρότζεκτ άλλο τίποτα! ωραία που είσαι καλά :)το θέμα της δουλειάς είναι γενικά προβληματικό δεν νομίζω πως φταίει η πόλη σαν πόλη, αν ακούσω κάτι θα ενημερώσω!

      Διαγραφή