Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

πρωινός καφές

εχθές για να γράψω βγήκα για λίγο στο μπαλκόνι μου, τα κλασικά, άδειοι δρόμοι, ησυχία, νύχτα και λάμπες, δεν έβρεχε και δεν πήρα καμιά φώτο μαζί μου :Ρ
δεν ξέρω αν με βοήθησε, πάντως μετά από αυτό και σε συνδυασμό με μια σκηνή από το californication που μου έδειξε μια διαφορετική οπτική για τα πράγματα έγραψα.
το καθημερινό γράψιμο μοιάζει ώρες ώρες με αγώνα αλλά αν φύγω από το πρόγραμμα είμαι ικανός να το παρατήσω, μου αρέσει να γράφω στο μπλογκ απλά μερικές φορές δεν ξέρω για ποιο πράγμα να γράψω! είναι κάτι κοινό σε όλους υποθέτω.
αύριο θα βγω για καφέ και θα είναι και Εκείνη, στην συγκεκριμένη περίοδο είναι καλύτερα που δεν θα είμαστε μόνοι μας αν και αύριο πάλι θα προσπαθώ να συγκρατήσω κάποιες στιγμές, απομονώνοντας τους υπόλοιπους. μάλλον όλα γίνονται πια από συνήθεια και όχι από αληθινό συναίσθημα, η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη όσο μπορεί κανείς να περίμενε

ελπίζω αύριο να μου πετύχουν τον καφέ, συνήθως τον κάνουν πολύ γλυκό

3 σχόλια:

  1. Ναι my commentator δεν μπορείς κάθε μέρα να έχεις έμπνευση και να γράφεις ποστ στα οποία θα έχεις τα εύσημα της βραβευμένης συγγραφέας ;)
    μπορείς όμως να γράφεις ότι σκέψη σου κατέβει στο κεφάλι!! μη φοβάσαι δεν θα παρεξηγήσουμε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lol μα αυτό δεν κάνω; απλά κάποιες στιγμές θέλω να γράφω κάτι πιο ωραίο, και για να διαβάζω σχόλια του τύπου, Τι ωραίο commentator :), πόσο τέλειο!!! έδωσες νόημα στην ζωή μου κτλπ.. :Ρ, αλλά επίσης και για να είμαι καλά με τον εαυτό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα γιαυτο στο είπα για να νιώθεις έτσι κι αλλιως καλά με τον εαυτό σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή