Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

now playing φλυαρία



είχα ρεπό σήμερα και μιας και δεν μπορούσα να φάω ότι ήθελα έπρεπε να απασχολήσω κάπως το μυαλό μου, και αφού κατέβηκα στο κέντρο για κάτι δουλειές σκέφτηκα να πάω στο public να δω για κανένα παιχνίδι, δεν είχα στο μυαλό μου το lords of shadows, σκεφτόμουν το Assassin's creed revelations, αλλά είχε τελειώσει (καλύτερα γιατί αν το είχαν θα κόστιζε γύρω στα 40 ευρώ) και έτσι πήρα αυτό με 25 ευρώ, φτηνό αν σκεφτεί κανείς την αρχική του τιμή που ήταν γύρω στα 60 αν θυμάμαι καλά, ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο final fantasy XII που θα το έπαιρνα μόνο και μόνο γιατί ήξερα πως θα μου έπαιρνε περισσότερο χρόνο για να το ολοκληρώσω, η προηγούμενη όμως κακή μου εμπειρία με ένα παιχνίδι της σειράς (την εποχή του ps1) και το γεγονός πως ο kojima είχε σχέση με την ανάπτυξη του Lords of Shadows με έκανε να διαλέξω αυτό τελικά..
μεγάλη αλλαγή από το προηγούμενο castlevania που έπαιξα:Ρ ώρες ώρες μου κάνει μεγάλη εντύπωση το πως έχουν εξελιχθεί τα γραφικά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ποιο μπορεί να είναι το μέλλον; πόσο ποιο τέλεια μπορούν να γίνουν; και αν γίνουν τόσο τέλεια που να μην μπορείς να ξεχωρίσεις αν αυτό που βλέπεις είναι αληθινός άνθρωπος ή cg θα κάνει αυτό τα παιχνίδια πιο απολαυστικά; υποθέτω πως όχι, αφού μοιάζουν πλέον οι εταιρείες να προσπαθούν να βρούν νέους τρόπους για να κρατήσουν το ενδιαφέρον των παιχτών, όπως τα motion controls και το 3d . προσωπικά δεν μου αρέσει να παίζω παιχνίδια με motion controlers όπως επίσης δεν μου αρέσουν τα touch screen κινητά! αν και φοβάμαι ότι σε λίγο θα είναι πλέον μονόδρομος.. το iphone 4s μοιάζει πολύ ωραίο αν και πανάκριβο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου