Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ημέρα 23η νικήθηκα..

ημέρα 23η και νικήθηκα από τον δαίμονα του delivery.. πίστευα πως θα ήμουν πιο δυνατός αλλά δεν τα κατάφερα.. το πρότεινε η αδελφή μου και αν και έπρεπε να αρνηθώ δεν το έκανα.. νοιώθω κάπως άσχημα αλλά δεν σταματάω την προσπάθεια, αύριο θα μπω στον αγώνα πιο δυνατός και αποφασισμένος, μπορεί να έχασα την μάχη αλλά θα κερδίσω τον πόλεμο και άλλα τέτοια μελοδραματικά:Ρ λοιπόν.. οκ, μια μέρα χαμένη, την αφήνω πίσω μου και συνεχίζω το κακό δεν μπορεί να είναι τόσο μεγάλο! καθώς έγραφα τα παραπάνω μου ήρθε μια ιδέα στο μυαλό για το τι θα ήταν τέλειο!!  να είχα αρκετά λεφτά ωστέ να μπορώ να παίρνω κάθε μέρα delivery και στην συνέχεια θα έκανα review για τα καταστήματα αυτά με βαθμολογίες, μετά επίσης θα πήγαινα και στα διάφορα εστιατόρια και ταβέρνες.. και θα έγραφα για τις εντυπώσεις μου.. και μετά θα ήμουν 200 κιλά!

4 σχόλια:

  1. έλα καλέ μια μέρα είναι.. δεν έχασες τίποτα.. πες πως ήταν η free μέρα σου! από σήμερα συνεχίζεις δυναμικά!!
    Νομίζω αυτό έτσι όπως το έθεσες είναι το όνειρο του κάθε καλοφαγά! χιχιχι

    υγ, βλέπεις καμία σειρά τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια! δυναμική επιστροφή:Ρ βλέπω το The Big Bang Theory, californication.. (αν και όχι με πολύ ενδιαφέρον το τελευταίο) τέλειωσα το the walking dead, και βλέπω και βίντεο στο youtube σχετικά με βιντεοπαιχνίδια και άλλα με μαγειρική (για να μου ανοίγει η όρεξη:Ρ) εσύ τι βλέπεις; υπάρχει τίποτα καλό που μου έχει ξεφύγει;

      Διαγραφή
    2. Ναι!! το game of thrones!! έχει βγει μια season και τον Απρίλη αναμένουμε την δεύτερη! Αν θυμάμαι καλά είναι 4 ή 5 βιβλία και έχουν κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα, οπότε ή το διαβάζεις ή το βλέπεις! ή τα κάνεις και τα δυο :P Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες http://www.imdb.com/title/tt0944947/

      Διαγραφή
    3. ναι ναι το ξέρω, είχα ξεκινήσει να το βλέπω αλλά κάτι είχε γίνει και το άφησα, πρέπει να μου έμειναν ένα ή δύο επεισόδια για να τελειώσω την πρώτη σαιζόν

      Διαγραφή