Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

πειράματα

σήμερα για κάποιον περίεργο λόγο είχα όρεξη στην δουλειά και όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία κάθισα και έφτιαξα μερικά πράγματα, από αυτά που αποκαλώ πειράματα, φαγητά και σάντουιτς δηλαδή που δεν αποτελούν μέρος του μενού του μαγαζιού. είχα δει μια συνταγή για μια σάλτσα μανιταριών και μου είχε κολλήσει στο μυαλό να την φτιάξω, θεωρητικά θα το έκανα στο ρεπό μου, αλλά επειδή αυτό θα αργήσει την έκανα σήμερα, φυσικά η συνταγή απαιτούσε φρέσκα μανιτάρια και δεν είχα αλλά και με τα κονσέρβας έγινε μια χαρά, σε ένα τηγάνι λοιπόν σωτάρεις τα μανιτάρια μαζί με κρεμμύδια μέχρι να σκουρύνουν αρκετά, όταν είναι έτοιμα ρίχνεις αλεύρι (τυχαία έβαλα περίπου δυο κουταλιές της σούπας) το ανακατεύεις καλά για περίπου τρία τέσσερα λεπτά και μετά ρίχνεις ζωμό βοδινού, έριξα περίπου δύο φλυτζάνια(θυμόμουν πως γίνεται η σάλτσα αλλά όχι τις ποσότητες από το κάθε τι :Ρ) το άφησα να βράσει μέχρι να γίνει κάπως πηχτό και μετά πρόσθεσα λίγη κρέμα γάλακτος, μιά βράση και το έβγαλα από την φωτιά, έγινε πολύ νόστιμη, μόνο που ήταν πολύ έντονο το άρωμα του ζωμού και η γεύση γιατί τον έκανα πιο δυνατό από ότι έπρεπε, 1,5 κύβο σε περίπου μισό λίτρο νερό, ενώ οι οδηγίες λένε έναν κύβο σε ένα λίτρο νερό, anw.. ήταν ωραία πάντως, έψησα και ένα φιλέτο κοτόπουλο στην σχάρα και το σέρβιρα με την σάλτσα αυτή, ταίριαξε πάρα πολύ, με θαύμασα:Ρ μετά μια κοπέλα είπε πως θα ήταν ωραία με μακαρόνια και φτιάξαμε και μια σπαγγέτι με την σάλτσα αυτή και ήταν τέλεια! όταν τέλειωσα με αυτά ησύχασα για λίγο,  μετά όμως μου μπήκε η ιδέα να φτιάξω mac and cheese που λένε και οι αμερικάνοι.. μου έλειπε το βούτυρο για να κάνω την μπεσαμέλ και έβαλα μαργαρίνη αλλά μικρό το κακό, 500 ml γάλα, 70 γραμμάρια περίπου αλεύρι και περίπου τόσο μαργαρίνη, είχα στο μυαλό μου να φτιάξω μια πιο αραιή μπεσαμέλ αλλά βγήκε σφιχτή.. anw όταν έγινε η μπεσαμέλ την έβγαλα από την φωτιά και έριξα μέσα γκούντα, φέτα και κεφαλοτύρι τα ανακάτεψα καλά και πρόσθεσα τορτελίνια και τα ανακάτεψα και αυτά, το έβαλα σε δύο ταψάκια και αφού τα πασπάλισα με τριμένο γκούντα και κεφαλοτύρι τα έψησα μέχρι να πάρουν χρώμα, όταν έγινε.. και δοκίμασα... πραγματικά θεϊκό! αυτό είχε και την μεγαλύτερη επιτυχία άρεσε σε όλους υπερβολικά πολύ, ήθελαν να κάνω και άλλο αλλά βαριόμουν και δεν έκανα:Ρ όταν τέλειωσα και με αυτό ησύχασα κάπως και νόμιζα πως τέλειωσαν τα πειράματα για σήμερα αλλά έκανα λάθος, καμιά ώρα πριν το κλείσιμο σκέφτηκα.. αυγά έχουμε.. αλεύρι έχουμε.. αν είχαμε και τριμμένη φρυγανιά θα μπορούσα να φτιάξω κοτομπουκιές και σνίτσελ κοτόπουλο γεμιστό.. πάλι καλά που το today είχε φρυγανιά και έτσι έφτιαξα και από αυτά. κοτομπουκιές.. μικρά κομματάκια φιλέτο κοτόπουλο, βούτηγμα στο αλεύρι, στο αυγό και στην φρυγανιά και τηγάνισμα στους 140 βαθμούς, λεπτά δεν μέτρησα, απλά όταν μου φάνηκαν έτοιμα έκοψα ένα για να ελέγξω και είδα ότι όντως ήταν έτοιμο, για το γεμιστό φιλέτο, παίρνεις ένα φιλέτο το ανοίγεις στην μέση, το γεμίζεις.. έβαλα μπέικον και κασέρι, το κλείνεις, αλεύρι, αυγό, φρυγανιά, ίδια θερμοκρασία περισσότερη ώρα..  πρέπει να πω πως από όλα αυτά δοκίμασα μόνο κάτι μπουκίτσες και έτσι δεν χάλασα την δίετα μου! ή έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον.. για άλλη μια φορά ένοιωσα πως είμαι φτιαγμένος για να δουλεύω με το φαγητό, μου αρέσει να μαγειρεύω και οι άλλοι να τρώνε και να μου λένε πόσο ωραία είναι όσα κάνω, πρέπει όπωσδηποτε όταν τα πράγματα μπούνε σε μια σειρά (αν μπούνε ποτέ) να πάω σε κανένα ιεκ και να γραφτώ.. το όνειρο.. το έχω ξαναπεί.. να έχω ένα δικό μου μαγαζί και να φτιάχνω λιχουδιές που θα λατρεύουν όλοι.. με κυρίως θέμα τα burgers βέβαια αλλά και πολλά άλλα.. γαμώτο έπρεπε να έβγαζα φωτογραφίες με το κινητό για να τις αναρτούσα, το κοτόπουλο σχάρας με την σάλτσα μανιταριών ήταν σκέτη ζωγραφιά.. αυτά για απόψε.. υπάρχουνε στιγμές, αλλά δεν αρκούν με τίποτα

4 σχόλια:

  1. πωπω μου άνοιξες την όρεξη ξημερώματα...

    Σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να το κνηγήσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτό το όνειρο. Φαίνεται ότι το έχεις μεράκι, και είναι κρίμα να το αφήσεις να περάσει έτσι!

    Έτσι όπως περιέγραφες τους πειραματισμούς σου δεν ξέρω γιατί αλλά αμέσως έκανα εικόνα το Jamie Oliver όταν μαγειρεύει.λολ τυχαίο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέβιν πρέπει να φτιάξεις τα mac and cheese, είναι τέλεια! και εύκολα

      Διαγραφή
  2. πωωω πωωωω μου τρέχουν τα σάλια!!! μακαρόνια με κρέμα γάλακτος, τα αγαπημένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mantarini και εσύ φτιάξε την σάλτσα μανιταριών, και εμείς μέχρι τώρα στο σπίτι βάζαμε μόνο κρέμα γάλακτος, αλλά αυτός ο τρόπος είναι πολύ καλύτερος και πιο νόστιμος και βάζεις και λιγότερη κρέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή