Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

μετακόμιση

την Κυριακή αλλάζουμε σπίτι! είναι περίεργο αλλά δεν νιώθω κάτι ιδιαίτερο, σαν να μην ένιωσα ποτέ αυτό το σπίτι σαν δικό μου, έστω και αν έζησα εδώ 6 χρόνια περίπου
το πακετάρισμα που έκανα, έβγαλε διάφορα κειμήλια στην επιφάνεια που πρέπει να αξιολογηθούν, πράγματα που είχα ξεχάσει
το οτι ωραιοποιούμε το παρελθόν είναι μια πραγματικότητα που την ένοιωσα πολύ έντονα εχθές, βρήκα μέσα στα κειμήλια μου μια σελίδα από ένα κομιξ που είχα φτιάξει κάποτε και πάντα το θυμόμουν σαν ένα από τα μεγαλύτερα δημιουργήματα μου:Ρ
όταν κάθισα και το διάβασα μου προκάλεσε έκπληξη γιατί το βρήκα πολύ παιδικό, όχι όπως το θυμόμουν βαθύ και με σημασία λολ! anw και πάλι δεν με έκρινα αυστηρά ένιωσα μια γλυκιά νοσταλγία, έστω και μόνο γιατί είχα ζωγραφίσει τον παλιό μου υπολογιστή που έκανε ένα τέταρτο για να ανοίξει και το σαλόνι του σπιτιού μας στην Λάρνακα
έχω ακόμα τον υπολογιστή εκείνο αν και δεν είναι στημένος, μέσα σε κάτι κούτες, πρέπει κάποια στιγμή να πάρω τον σκληρό του και να τον βάλω σε κάποιον άλλο υπολογιστή και να έχω τα παλιά μου αρχεία, ή να ξαναστήσω αυτόν και πάλι να ζω την ιεροτελεστία του να περιμένω αυτό το τέταρτο για να ανοίξει
μια τυχαία φώτο φυσικά και όχι ο πραγματικός μου υπολογιστής
αυτά.. έχει πολύ μάζεμα ακόμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου