Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

μακρινοί μέσα στην νύχτα

βγήκε επιτέλους το West world season 2! καινούρια μυστήρια :)
μια άσχετη στιγμή μου θύμησε μια δική μας άσχετη στιγμή, μια φορά που μου περιέγραφες τι θα γίνει αν κάποτε σταματήσουμε να μιλάμε και πως τυχαία μετά από χρόνια θα συναντιόμασταν ξανά, σε ένα μέρος άσχετο από την καθημερινότητα μας με καινούριους ανθρώπους..
δεν ξέρω γιατί πάντα η νύχτα σε θυμίζει, δεν μπορεί να βγει από μέσα μου η ανάγκη να πρέπει να σου διηγηθώ την ζωή μου για να μπορέσω να την ζήσω
περπατούσα πριν κάποιες μέρεσ στην αγίας σοφίας και ένας τύπος τραγουδούσε ένα τραγούδι που άκουγα πολύ όταν ήμουν μικρότερος, είχα ίσως χρόνια να το ακούσω και μου άρεσε που το άκουσα έτσι ξαφνικά, χωρίς να το επιλέξω η να το ψάξω, soundtrack of the night

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου