Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

έφτιαξα εχθές ένα γλυκό αλλά το δοκίμασα σήμερα γιατί έπρεπε να σταθεί στο ψυγείο, μου άρεσε πάρα πολύ :) χαίρομαι όταν δοκιμάζω να φτιάξω κάτι και πετυχαίνει, έδωσα σε πολύ λαό να δοκιμάσει για να ακούσω τα διθυραμβικά σχόλια τους :P
όταν επέστρεφα το βράδυ από το γυμναστήριο ακολούθησα μία τελείως διαφορετική διαδρομή για να επιστρέψω στο σπίτι, πέρασα από δρόμους που ήξερα που καταλήγουν αλλά ποτέ δεν τους είχα επιλέξει για να φτάσω στο σπίτι, είχα περπατήσει κομμάτια τους στο παρελθόν αλλά όχι έτσι, έβρεχε..
ήρθαν τα μηχανήματα που περίμενα, δεν θυμάμαι άλλη φορά να ήμουν τόσο ενθουσιασμένος με κάποια αγορά μου :P ολοκαίνουρια, τυλιγμένα στις ζελατίνες τους με τα αυτοκόλλητα ακόμα πάνω στα ίνοξ, ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσω, λογικά από δευτέρα!
άσχετο αλλά πολλά ωραία video games έρχονται αυτήν την χρονιά! περιμένω το καλοκαίρι για να παίξω το god of war και τα χριστούγεννα το spiderman, το god of war έχει κυκλοφορήσει αλλά δεν έχω χρόνο τώρα, ενώ το καλοκαίρι που θα κλείσουμε θα έχω.. τα Χριστούγεννα μπορεί να παίξω και το red dead redemption 2, κυκλοφορεί νομίζω τότε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου