Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

καταραμένο ίντερνετ

σήμερα όλη μέρα το ίντερνετ μου έιχε πρόβλημα.. όταν ξύπνησα το πρωί η sis μου είπε πως το laptop δεν εμφάνιζε το δίκτυο μας, οκ.. τα έπαιξα, έκανα ότι περνούσε από το μυαλό μου (τα οποία δεν ήταν και πολλά) και κανένα αποτέλεσμα, έφυγα για την δουλειά με δύο σκέψεις στο μυαλό μου, τι θα γίνει με την σημερινή ανάρτηση και ΠΩΣ (κατάλαβα επιτέλους πως στο καλό μπαίνουν τα καταραμένα διαλυτικά.. απίστευτο και άσχετο) ΠΩΣ ξαναλέω.. θα δω απόψε LOST. στην δουλειά είχα το μυαλό μου συνεχώς εδώ.. και όταν έκανα διάλειμα είχα μια ωραία ιδέα, αφού δεν εντοπίζει το δίκτυο το laptop, ας ενώσουμε το καλώδιο του ρούτερ στην θύρα του υπολογιστή, τότε λογικά θα αναγνώριζε το δίκτυο.. πήρα τηλέφωνο την sis και της το είπα! είπε πως θα το δοκίμαζε αφού πρώτα κοιμόταν.. ok...
anw, επιστρέφω από την δουλειά λίγο πριν τις 12 και την ρωτάω τί έγινε το δοκίμασες; και μου λέει ναι, αλλά δεν πέτυχε, επίσης πήρα τηλ στην εταιρεία και μου είπαν πως κάτι κάνουν με τις κεραίες τους και αυτό φταίει.. οπότε δεν είναι δικό μας το πρόβλημα αλλά δικό τους.. ίσως λέει φτιαχτεί αργά απόψε το βράδυ. τρελένομαι.. ειλικρινά πίστευα πως θα είχα ίντερνετ όταν θα ερχόμουν.. τέσπα.. ανοίγω το laptop, υπάρχουν και άλλα πράγματα να κάνεις στον υπολογιστή σου εκτός από το να μπεις στο ίντερνετ (σαν τι;) .. θα άκουγα τραγούδια.. θα έβλεπα house.. θα έγραφα στο ημερολόγιο μου (δεν γινόταν να μην γράψω κάτι.. κάπου..) πατάω λοιπόν το κουμπί να ανοίξει το λπ, και πάω στην κουζίνα.. καθώς ερχόμουν από την δουλειά μου ήρθε μια ξαφνική επίθυμία να φάω κοτόσουπα, η τεσπά μια φτηνή απομίμηση κοτοσουπας.. πάω στην κουζίνα λοιπόν, βάζω νερό σε μια κατσαρόλα, 3 κύβους μάτζι ή κνορ, δεν θυμάμαι και φιδέ.. τα βράζω, στο τέλος ρίχνω και λίγο ψητό κοτόπουλου που είχε μείνει από εχθές και η κοτόσουπα είναι έτοιμη, not perfect αλλά αρκετά καλή για εκείνη την ώρα. επιστρέφω στο σαλόνι με τον δίσκο και την αχνιστή σούπα και κάθομαι μπροστά στο λπ, το εικονίδιο του δικτύου λέει πως έχω ίντερνετ!!! ΤΙ;;;;;;;; ναι.. η πρώτη κίνηση μου, βρίσκω το λοστ! δεύτερη κίνηση ανοίγω τα μαιλ μου, τρίτη κίνηση ανοίγω το House, τέταρτη κίνηση αρχίζω επιτέλους να τρώω την κοτόσουπά μου.. τι γαλήνη... τελικά όλα θα πήγαιναν καλά! :) ή μήπως όχι.. τα πρώτα προβλήματα παρουσιαστηκαν όταν η αχνίζουσα σούπα θόλωνε τα γυαλιά μου και δεν μπορούσα να δω το επεισόδιο.. το ξεπέρασα όμως αυτό.. λίγο μετά βλέπω πως το LOST είχε κατέβει.. αλλά το msn με είχε πετάξει έξω, τι γίνεται εδώ σκέφτομαι; πάω να μπω τίποτα.. σύνδεση μόνο τοπικά.. πάει αυτό ήταν.. αποκλίεται να ξαναμπώ, πάλι καλά που πρόλαβα και κατέβασα το LOST, η ανάρτηση όμως;;
θα είχε φτιάξει ως το πρωί; η θα ήταν η πρώτη μέρα που δεν θα κατάφερνα να αναρτήσω κάτι; άρχισα να σκέφτομαι πιθανά σενάρια.. να ξυπνούσα νωρίς και να πήγαινα σε κανένα ίντερνετ καφέ.. θα προλάβαινα όμως;; λίγο απίθανο γιατί εχω κάτι δουλειές.. μετά θα ήμουν στην δουλειά.. να πήγαινα μετά την δουλειά.. και αν δεν σχολούσαν πριν τις 12;;; μπα..
βλέπω house.. μιλάω τηλ, και βλέπω LOST.. τελειώνω το επεισόδιο και... το ίντερνετ έχει επανέλθει.. :) την συνέχεια την διαβάσατε :P

4 σχόλια:

  1. Λατρεύω House & Lost!!!! Μα πόσο σπαστικό είναι όταν δεν έχεις ίντερνετ... προσωπικά νιώθω αποκομμένη από τον έξω κόσμο (τραγικό;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καθόλου τραγικό.. μάλλον φυσιολογικό! (επειδή νιώθω μια από τα ίδια:Ρ) αν σκεφτείς πως για μας είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας η απώλεια του έχει μεγάλη σημασία, έστω και αν είναι προσωρινή.. σαν τους ανθρώπους των σπηλαίων με την φωτιά τους, όχι είμαι υπερβολικός.. σαν τους ανθρώπους των σπηλαίων και τις ιστορίες που λέγαν γύρω από την φωτιά τους, είμαι σίγουρος πως αν δεν το έκαναν μια μέρα τους έλειπε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ιστορίες να λέγανε άραγε? μάλλον όχι παλαιότερων εποχών!
    Εγώ προσωπικά θα άρπαζα την ευκαιρία να διαβάσω κανένα βιβλίο ή να πάω καμία βόλτα στο πάρκο. Στο pc δε θα καθόμουν χωρίς ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα λέγαν.. πως πέρασαν την ημέρα τους, πως πήγε το κυνήγι.. μετά θα παρατηρούσαν πόσο ίδιες είναι αυτές οι σπηλιές κάθε μέρα και θέλουν μια μικρή αλλαγή.. τότε ένας από αυτούς θα σηκωνόταν και θα άρχιζε να ζωγραφίζει τα διάφορα ζώα που κυνηγάνε και άλλα που φοβούνται,
    θα έδειχναν στα παιδιά τι πρέπει να αποφεύγουν και τι πρέπει να κυνηγάνε όταν στο μέλλον θα γινόντουσαν και αυτά μελη του hunting party, και ίσως να άφηναν με αυτόν τον τρόπο και ένα μήνυμα για τους επόμενους που θα κατοικούσαν στην σπηλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή