Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

mia stigmh aftognosias


καταρχήν θα ήθελα να πω, κάτι που με απασχολεί εδώ και πολύ καιρό σε σχέση με το μπλογκ, δεν είναι αυτό που φανταζόμουν όταν το ξεκίνησα, ήθελα να είναι πολλά περισσότερα, πίστευα πως εγώ ήμουν πολλά περισσότερα.. anw όμως! είμαι αυτός που είμαι έστω και αν δεν μου αρέσω και πολύ (αν και μου αρέσω πιο πολύ από όσο θέλω να παραδεχτώ..) και το μπλογκ είναι αυτό που είναι και μου αρέσει όπως είναι απλά δεν ταιριάζει με τις αρχικές μου προσδοκίες, που διαψεύστηκαν βέβαια από τις πρώτες ημέρες.

συνεχίζουμε τώρα, και βγάλτε από το μυαλό σας την σκέψη πως θα υπάρξει η παραμικρή προσπάθεια να αλλάξει κάτι εδώ μέσα

κάπως λέγεται αυτό.. μάλλον προβολή, γράφω.. πως πρέπει να βγάλετε από το μυαλό σας την ιδέα πως μπορεί κάτι να αλλάξει εδώ μέσα, γιατί μάλλον είναι μια δική μου ιδέα που δεν μπορώ να παραδεχτώ.. διάβασα πριν κάτι μήνες κάτι άρθρα στην Ανεξάντλητη Πηγή περί ψυχολογίας και τώρα έχω γίνει και ψυχολόγος, εκτός των άλλων..

θα αραδιάσω τώρα τα πτυχία μου, ή μάλλον τις ιδιότητες μου :)

Συγγραφέας- επειδή μου αρέσει ο Έκο και ο Ντοστογιέφσκη τόσο πολύ που νιώθω τα έργα τους δικά μου..

Σεφ-επειδή έχω δει χιλιάδες εκπομπές μαγειρικής, έχω διαβάσει πολλά βιβλία, έχω ασχοληθεί πρακτικά.. βλέπω Kitchen Nightmares με τον Gordon Ramsay ο οποίος έχει τρία (αν δεν κάνω λάθος )αστέρια μισελέν, οπότε τα δικά του δικά μου.. επίσης βλέπω και man Vs food.. κάπως μετράει και αυτό

Φιλόσοφος- με ειδίκευση στην μεσαιωνική φιλοσοφία, επειδή έχω διαβάσει σχετικά βιβλία

και Ιστορικός της Επιστήμης επειδή επίσης έχω διαβάσει σχετικά βιβλία και συμπλέκεται και λίγο με την ιδιότητά μου του φιλοσόφου

Αστροφυσικός επειδή διάβασα κάτι του Χώκινγκς (a brief history of time νομίζω) και μια βιογραφία του.. και κάτι του Penrose (δεν θυμάμαι τι..) και με βάση τον Penrose είμαι και ερευνητής στον Τομέα της A.I (αν και σε αντίθεση με αυτόν πιστέυω πως είναι εφικτή)

Ιστορικός.. γενικά και αόριστα.. όλα ξεκινούν από την φιλοσοφία, μόνο μην με ρωτήσετε πότε έγινε κάτι, ή ποιος είναι αυτός.. η τα κίνητρα πίσω από κάτι..

ψυχολόγος (όπως ανέφερα και πιο πάνω) το πτυχίο μου το έδωσε καθαρά η Wikipedia..

Ζωγράφος, επειδή κάποτε ο δάσκαλος των καλλιτεχνικών στο σχολείο που είχε πει μπράβο για έναν Κύβο που είχα ζωγραφίσει..

Ποιητής (ίσως να υπάγεται στο συγγραφέας αλλά τα γράφω χώρια για να φαίνονται πολλά)

γιατί κάποτε είχα γράψει κάτι που μου άρεσε, και μου αρέσει ακόμα

Ιατρός και Φαρμακοποιός γιατί κατέχω το μυστικό του απόλυτου Φάρμακου, της πανάκειας για όλες τις ασθένεις γνωστές και μη.. (και επίσης συμμετέχω ενεργά και μοιράζομαι το αίσθημα γαλήνης που νιώθει ο house όταν λύνει μια υπόθεση)

Θεολόγος, γιατί μπορώ να αντιληφθώ τις λεπτές διαφορές ανάμεσα στις αιρέσεις και επίσης ίσως αν γινόμουν θεολόγος να γινόμουν και κορυφαίος γιατί δεν θα μεροληπτούσα, εξαιτίας της μη πίστης μου.

Ναυτικός γιατί μου αρέσουν τα μελοποιημένα ποιήματα του Καββαδία και επίσης γνωρίζω τον συντομότερο δρόμο για τις west indies

Στρατιώτης.. επειδή έχω ολοκληρώσει επιτυχώς 5 παιχνίδια metal gear και World Hero γιατί έσωσα 5 φορές τον κόσμο..

λίγα μου φαίνονται.. σαν να ξεχνάω κάτι αλλά θα το συμπληρώσω αργότερα..


edit 6/4/10
θυμήθηκα και μερικά ακόμα με την βοήθεια μερικών φίλων..
άριστος σκοπευτής..
κινηματογραφιστής, με ειδικότητα στα documentaries..
καλιεργητής της γης..

2 σχόλια:

  1. Δηλαδή είσαι ένας σωστός homo universalis!
    Αλλά το καλύτερο χαρακτηριστικό σου είναι η μετριοφροσύνη,ε;;; :Ρ
    Παρεμπιπτόντως, ο Καββαδίας είναι κορυφή.
    Χρόνια πολλά! (αποφεύγω να λέω Χριστός ανέστη για ευνόητους λόγους...)
    Καλή συνέχεια στις διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με την μετριοφροσύνη δεν τα πάω καλά! και ναι είμαι ένας Homo universalis, όσο είναι και ο Homer Simpson:P Homer universalis.. Xρόνια πολλά! όσο για τις διακοπές δυστυχώς σήμερα είναι η τελευταία μου ημέρα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή