Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

twitter 9

τίποτα κοσμοϊστορικό σήμερα ή συνταρακτικό, είμαι μέσα και δυστυχώς περιμένω να μπει Εκείνη, ξέρω πως δεν θα μπει αλλά περιμένω, τι μαλάκας που είμαι
εχθές είδα ένα όνειρο σχετικά με το LOST :P δεν είναι και πολύ περίεργο γιατί πριν κοιμηθώ είδα το 13 επεισόδιο, το επεισόδιο ονομάζεται The Last recruit αλλά δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιον αναφέρονται, στο όνειρό μου λοιπό είδα πως ο Τζακ ενώ ήταν έτοιμος να κάνει την εγχείρηση στον Λοκ στην παράλληλη πραγματικότητα, μπήκε σε ένα δωμάτιο που ήταν άδειο και άκουσε μια φωνή (του Λοκ) να λέει, I'm the Last Recruit..
το όνειρο μου καθρεφτίζει μια σκηνή από την τρίτη σαιζόν που ο Λοκ πηγαίνει μαζί με τον Μπέν σε μια καλύβα για να δούνε τον Τζέικομπ και δεν υπάρχει κανένας εκεί μέσα αλλά φεύγοντας ο Λοκ ακούει μια φωνή να του λέει HELP ME...
το όνειρο αυτό λοιπόν με έκανε να πιστέψω πως ίσως τελικά υπάρχει τρόπος να επανέλθει ο πραγματικός Λοκ στην ζωή. στην ορίτζιναλ πραγματικότητα είναι νεκρός αλλά στην Παράλληλη πραγματικότητα είναι ζωντανός (αν και τραυματισμένος σοβαρά), στην Π.Π λοιπόν έχει μια επιθανάτια εμπειρία και βλέπει την ορίτζιναλ πραγματικότητα και το πως έπρεπε να είναι η ζωή του. με κάποιον τρόπο λοιπόν η συνείδηση του Λοκ της Π.Π θα μεταφερθεί στο σώμα του Λοκ της ορίτζιναλ πραγματικότητας.. το μόνο πρόβλημα με όλα αυτά είναι ότι στο σώμα του Λοκ στην ορίτζιναλ πραγματικότητα κατοικεί το black smoke monster ή Σωσίας.. δεν ξέρω, αυτό το όνειρο μου έδωσε ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου