Κυριακή 18 Απριλίου 2010

η άλλη πλευρά

βλέπω μια φωτογραφία, μία που σχετίζεται με το ποστ έχω κολλήσει, είναι τραβηγμένη την ίδια μέρα, αλλά αυτή δείχνει εμένα. συνήθως κοιτάω την άλλη φώτο εκείνη που δείχνει Εκείνη, απόψε κοιτάω τον εαυτό μου. όχι επειδή μου αρέσει να με βλέπω (όχι μόνο για αυτό τουλάχιστον :Ρ) προσπαθώ να βρω τι δείχνω, τι αισθάνομαι.. φαίνομαι ήρεμος και μάλλον χαρούμενος, τι έβλεπε Εκείνη όταν τραβούσε την φώτο αυτή; όλα είναι σχετικά.. κρατούσε το κινητό στραβά και η παραλία φαίνεται να γέρνει.. (ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε..)
τι έβλεπε; τι βλέπει όταν τώρα την κοιτάει ξανά;
πως θα ήταν ο κόσμος αν κρίναμε τον εαυτό μας όσο αυστηρά κρίνουμε τους άλλους;
επειδή βλέπω την ζωή μου σαν βιβλίο, θέλω οι χαρακτήρες του να είναι όπως τους φαντάζομαι εγώ, ίσως να είμαι εγώ ο συγγραφέας του βιβλίου οπότε έχω περισσότερο δικαίωμα να περιμένω να είναι όπως τους δημιούργησα και να μην ξεφεύγουν από το πρότυπο μου.

ο Jubei είναι το πιο όμορφο γατάκι όταν κοιμάται :) μοιάζει με κινεζάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου