Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Γεμιστά!!!

εμπνευσμένος από τα ποστ της mantarini, είπα να ανεβάσω και εγώ μια φώτο με το φαγητό που είχαμε σήμερα.. γεμιστά.. μπλιάξ lol δεν μου αρέσουν καθόλου.. ελπίζω να τα κατάφερα καλά στην αναπαράσταση του εγκλήματος..
τόσο νόστιμα υλικά.. ντομάτα, πιπεριά, κιμάς.. ρύζι (έτσι και έτσι..) και όταν ενωθούν γίνονται χάλια.. πως γίνεται αυτό το πράγμα;;;
τα γεμιστά μαζί με το σπανακόρυζο, τα ψάρια και τα φασολάκια μπρρρρ... με κυνηγάνε από την παιδική μου ηλικία και μου έχουν προκαλέσει μεγάλα ψυχολογικά προβλήματα, όταν είσαι μικρός και δεν τρως τα φαγητά που δεν σου αρέσουν τότε όλοι σου λένε πως έχεις ιδιοτροπίες.. τστσ.. και εσύ αναρωτιέσαι μήπως αλήθεια είμαι ιδιότροπος;;;
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ!! απλά έχεις καλό γούστο στο φαγητό.. μακάρι να μπορούσα να ξεκινήσω μια καμπάνια ενημέρωσης όλων των μικρών παιδιών και να τους έλεγα, μην ακούτε τους μεγάλους δεν θα πάθετε τίποτα αν δεν φάτε φασολάκια.. δεν είστε ιδιότροπα και κακομαθημένα απλά δεν σας αρέσει ένα φαγητό και έχετε κάθε δικαίωμα!
πόσο περίεργο καθώς μεγαλώνεις κανένας πια δεν χρησιμοποιεί την λέξη ιδιοτροπία για να περιγράψει το γεγονός πως δεν τρως κάποιο φαγητό, μάλλον επειδή ξέρουν πως τώρα ποια είσαι ικανός να αντιληφθείς πως αυτό το πράγμα δεν είχε ποτέ λογική
for the record φυσικά και δεν έφαγα τα γεμιστά της φώτο αλλά ένα υγιεινότατο σάντουιτς!

3 σχόλια:

  1. Μάλλον δεν είσαι και πολύ φαν του ρυζιού και γι αυτό δεν σου αρέσουν τα γεμιστά, αν η γέμιση ήταν μόνο κιμάς θα είχες την ίδια άποψη; εμένα πάλι ο συνδυασμός όλων αυτών είναι που με κάνει να μου αρέσουν τα γεμιστά! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω θέλεις λίγη εξάσκηση ακόμα για να βγάζεις επαγγελματικές φωτογραφίες για menus!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mantarini.. τέλεια ιδέα!! πιπεριές και ντομάτες γεμιστές μόνο με κιμά!! πωπω.. κιμάς, + κανένα τυρί.. ή επίσης.. ντομάτα την αδειάζουμε όπως στα γεμιστά, την γεμίζουμε με πουρέ πατάτας, από πάνω κιμά και από πάνω μπεσαμέλ, πω.. πρέπει να είναι νόστιμο, βέβαια τον κιμά όπου και να τον βάλεις είναι τέλειος (εκτός από τα γεμιστά φυσικα)
    skeptikisti, έχεις κάποιο δίκιο, θέλω λίγη εξάσξηση ακόμα, όταν θα φτιάξω την γεμιστή μου ντομάτα και την βγάλω φώτο θα δεις την πρόοδο μου:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή