Πέμπτη, 8 Απριλίου 2010

Happily Ever After

Desmond is back!! το ίδιο και η προφορά του! ο Ντέσμοντ είναι πίσω στο Νησί, ο Γουίντμορ τον κουβάλησε για κάποιον περίεργο λόγο και ο Ντεσμόντο δεν είναι καθόλου χαρούμενος..
The island isn't done with you yet
στο hydra island η ομάδα του Γουίντμορ κάνει κάτι περίεργα πειράματα που περιλαμβάνουν κάποιου είδους ηλεκτρομαγνητική ενέργεια (η μαγική λέξη του LOST και η εξήγηση πίσω από κάθε περίεργο γεγονός.. ποιος να το φανταζόταν!)
σε ένα ξύλινο δωμάτιο που περιέχει δύο τεράστια πηνία, τοποθετούν τον Ντέσμοντ, γιατί όπως λέει ο Γουίντμορ έχει ένα μοναδικό χάρισμα, είναι ο μοναδικός άνθρωπος που έχει επιβιώσει από ένα καταστροφικό ηλεκτρομαγνητικό γεγονός και θέλουν να δουν αν θα επιβιώσει ξανά.. προφανώς ετοιμάζουν κάτι, σε μεγαλύτερη κλίμακα, ίσως σε όλο το νησί και θέλουν να δουν αν ο Ντέσμοντ μπορεί να τους βοηθήσει, σκεφτόμουν γιατί να χρειάζεται να κάνουν κάτι τέτοιο και σε τι θα τους βοηθούσε, μια πιθανή απάντηση που ήρθε στο μυαλό μου είναι πως ίσως είναι ένας τρόπος να ξεφορτωθούν τον Σωσία, μια και καλή, ίσως από ένα Καταστροφικό Ηλεκτρομαγνητικό γεγονός ούτε το black smoke monster να μην μπορεί να επιζήσει. και έτσι αν καταστρέψει τον Σωσία ο Γουίντμορ θα έχει το νησί στην διάθεση του, απόλυτος κυρίαρχος να το κάνει ότι θέλει και να το εκμεταλλευτεί. οι πιθανοί τρόποι εκμετάλλευσης του μου διαφεύγουν αλλά σίγουρα ο Τσαρλς θα έχει σκεφτεί κάτι.
ή μια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να έχουν στο μυαλό τους είναι, η συγχώνευση των δύο παράλληλων πραγματικοτήτων, Η Ελοίζ Χώκινγκ είχε πει στον Ντέσμον πως το μόνο σημαντικό πράγμα που θα κάνει ποτέ στην ζωή του είναι να είναι στο Νησί και να πατάει το κουμπί, μήπως όμως δεν μιλούσε μόνο για το κουμπί που ο Ντέσμοντ πατούσε στην καταπακτή εισάγοντας τους Αριθμούς επί τρία χρόνια, αλλά για ένα άλλο κουμπί που θα απελευθερώσει όλη αυτήν την ηλεκτρομαγνητική ενέργεια ωστε με κάποιον τρόπο να κλείσει την loop που έχει δημιουργηθεί από την παράλληλη πραγματικότητα και να σταθεροποιηθεί το σύμπαν; (οκ.. Ντόνυ Ντάρκο το ξέρω.. αλλά αυτό μου έρχεται στο μυαλό..)
αποκλείεται να αφήσουν και τις δύο πραγματικότητες να συνυπάρχουνστην Π.Π ο Ντέσμοντ είναι το δεξί χέρι του Τσάρλς Γουίντμορ, και χαίρει της εκτίμησης του.. ο Γουίντμορ του αναθέτει να βρεί τον Τσάρλυ, και να τον πάει σε μια συναυλία που οργανώνει η γυναίκα του (η Ελοίζ Χώκινγκ) ο Τσάρλυ μαζί με το συγκρότημα του θα συμμετέχει στην συναυλία μαζί με τον Γιό της χώκινκ και του Γουίντμορ τον Ντάνιελ Γουίντμορ (Α.Κ.Α Ντάνιελ Φάραντεϊ)
ο Ντέσμοντ (που είναι πολύ διαφορετικός από τον Ντέσμοντ που ξέρουμε και αγαπάμε, αφοσιωμένος μόνο στην καριέρα του και χωρίς την Love of his Life, Penny να τον ορίζει) βρίσκει τον Τσάρλυ, που μοιάζει να τα έχει χαμένα.. λόγω των γεγονότων που είδαμε στο πρώτο επεισόδιο της σαιζόν, όταν κατάπιε το σακουλάκι της ηρωίνης και ήταν μεταξύ ζωής και θανάτου είδε ένα όραμα.. μια ματιά στην Ορίτζιναλ χρονική γραμμή, εκεί που γνώρισε την Κλαίρ και την αγάπησε, μιλάει στον Ντέσμοντ για αυτό σαν μαγεμένος, και πιστεύει βαθιά πως αυτή η ζωή που ζούνε δεν είναι η πραγματική τους ζωή, πως όλα αυτά δεν έπρεπε να συμβούν.. πως η μοίρα τους ήταν διαφορετική.. σώματα που οι ψυχές τους είναι σε έναν μακρινό και απρόσιτο τόπο, ο μόνος τρόπος για να πάνε εκεί, είναι να πεθάνουν και αυτό θέλει να κάνει ο Τσάρλυ, έτσι ρίχνει το αμάξι που οδηγάει ο Ντέσμοντ μέσα στην θάλασσα σε μια απόπειρα να του δείξει αυτόν τον άλλο, αληθινό κόσμο. ο Ντέσμοντ βγαίνει από το αμάξι και όταν πάει να σώσει τον Τσάρλυ εκείνος του δείχνει το χέρι του και ο Ντέσμοντ έχει ένα όραμα, το τέλος της τρίτης σαιζόν του Λοστ, που ο Τσάρλυ πεθαίνει αφού του λέει γράφοντας στο χέρι του πως το πλοίο που έρχεται δεν το έχει στείλει η Πέννυ, αυτό το όραμα (ή πιο καλά, μεταφορά της συνείδησης του Ντέσμοντ από την μια πραγματικότητα στην άλλη) δείχνει στον Ντέσμοντ πως μπορεί να υπάρχει μια αλήθεια σε όσα λέει ο Τσάρλυ.όταν πηγαίνουν στο νοσοκομείο, στέλνουν τον Ντέσμοντ για μια μαγνητική (το αγαπημένο του) και όταν μπαίνει εκεί μέσα βλέπει την αλήθεια
την alternate ζωή του με την Πέννυ.. (με μια πολύ ρομαντική μουσική υπόκρουση, i love you.. i love you Penny.. Desmond.. i love you.. always..)βγαίνει από το μηχάνημα πατώντας ένα κουμπί και ψάνει για τον Τσάρλυ, όταν τον βρίσκει εκείνος του λέει πως τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία, παρά μόνο αυτά που ένιωσαν, η ζωή που τους διαφεύγει..
Ο Ντέσμοντ αφήνει τον Τσάρλυ να φύγει και επιστρέφει στην δουλειά του, να ενημερώσει την Κυρία Γουίντμορ πως δεν μπόρεσε να τον φέρει, όσο είναι εκεί όμως πιάνει το όνομα του το όνομα της Πέννυ και καταλαβαίνει πως όλα γίνονται για κάποιον λόγο, όταν προσπαθεί να βρεί το όνομα της από την λίστα των καλεσμένων η Χώκινγκς τον αποτρέπει λέγοντας του πως πρέπει να σταματήσει να ψάχνει για αυτό που ψάχνει γιατί δεν είναι έτοιμος ακόμα.. ο Ντέσμοντ τα χάνει.. η Χώκινγκς όπως πάντα, είναι μυστηριώδης και μοιάζει να έχει γνώση και των δύο παράλληλων πραγματικοτήτων, αναρωτιέμαι ποιος είναι ο ρόλος της.. και γιατί ο Ντέσμοντ δεν είναι έτοιμος, (και για ΠΟΙΟ πράγμα δεν είναι έτοιμος..) του λέει επίσης και κάτι άλλο που μοιάζει μυστηριώδες, πως κάποιος επηρέασε τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τα πράγματα και αυτό είναι μια παραβίαση, παραβίαση.. ποιανού πράγματος; ποιών κανόνων; αυτός που επηρέασε τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα ο Ντέσμοντ είναι ο Τσάρλυ, οι κανόνες όμως; μάλλον εννοεί κάποιος κοσμικούς κανόνες, την παραβίαση των ορίων ανάμεσα στις δυο πραγματικότητες.. η μεταφορά πληροφοριών από την μία στην άλλη πρέπει να είναι κάτι ανάλογο με το time paradox, όταν μιλάμε για ταξίδι στον χρόνο, υποθέτω πως όλα αυτά θα τα μάθουμε με το τέλος της σειράς..
ο Ντεσμόντο φεύγει συγχυσμένος και πηγαίνει στην αναπαυτική λιμουζίνα του, όπου έρχεται ένας επισκέπτης που θέλει να του πει κάτι,

ο Ντάνιελ Γουίντμορ, έρχεται και του λέει την δική του ιστορία,πως αφού είδε μια γυναίκα με κόκκινα μαλλιά και μπλέ μάτια, ένιωσε τόσο βαθειά ερωτευμένος που πίστεψε πως την αγαπούσε απο καιρό.. (είδε την Σάρλοτ.. )και μετά από αυτό πως ξύπνησε ένα βράδυ και άρχισε να γράφει σε ένα black notebook κάτι μυστηριώδεις εξισώσεις (μυστηριώδεις γιατί σε αυτήν την πραγματικότητα είναι μουσικός και όχι φυσικός) όταν λοιπόν τις έδειξε σε έναν φίλο του Φυσικό, του είπε πως οι εξισώσεις αυτές ήταν τόσο προηγμένες που μόνο ένας άνθρωπος που σπούδαζε φυσική για όλη του την ζωή θα μπορούσε να τις γράψει. το τι έλεγαν οι εξισώσεις; πως θα μπορούσες να εξουδετερώσεις μια τεράστια ποσότητα ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας χρησιμοποιώντας μια ατομική βόμβα.. (σάουντς φαμίλιαρ..) ο Ντέσμοντ τον ρωτάει αν έχει σκοπό να ανατινάξει καμιά ατομική βόμβα και ο Ντάνιελ του λέει πως όχι, αλλά σε μια άλλη ζωή νομίζει πως το έκανε.. σε μια άλλη ζωή που πιθανόν είναι αυτή που έπρεπε να έχουν εξαρχής και που κάτι έκαναν και την άλλαξαν (καταλήγοντας σε αυτήν..)ΜΠΟΥΜ και επίσης η Πέννυ είναι η ετεροθαλής αδελφή μου και μπορείς να την βρείς εκεί..
ο Ντέσμον πηγαίνει λοιπόν στο εκεί, που είναι ένα στάδιο, πιθανώς το ίδιο στάδιο που και ο Ντέσμοντ έτρεχε στην ορίτζιναλ χρονική γραμμή, όταν έκανε προπόνηση για τον γύρο του κόσμου με ιστιοπλοικό, και συνάντησε τον Τζακ, και βλέπει μια γυναίκα να τρέχει πάνω κάτω κάτι σκαλιά.. εμείς ξέρουμε πως είναι η Πέννυ αλλά ο Ντέσμοντ μόνο το φαντάζεται..
την πλησιάζει λοιπόν και την ρωτάει αν είναι Αυτή, εκείνη λέει ναι και ο Ντέσμοντ συστήνεται.. μόλις της δίνει το χέρι του και εκείνη το πιάνει ΜΠΟΥΜ η συνείδηση του ηλεκτρομαγνητικού φίλου μας πάει στην ορίτζιναλ χρονική γραμμή (επιστρέφει μάλλον) και μένει εκεί..
όταν ο Ντέσμον επιστρέφει στην ορίτζιναλ χρονική γραμμή, κοιτάζει γύρω του.. βλέπει που είναι και έχει ένα βλέμμα, ανθρώπου που έχει πιάσει το νόημα, έχει δει τα πάντα και ξέρει πως όλα γίνονται για κάποιον λόγο
λέει λοιπόν στον Γουίντμορ πως θα κάνει ότι θέλει και φεύγει με δύο τύπους και την Ζώη.. στο δάσος ο Σαγίντ εμφανίζεται και σκοτώνει τους δύο άγνωστους (άτυχοι κομπαρσοι..) και διώχνει την Ζώη (είναι καλό να έχεις όνομα σε μια σειρά..) προφανώς για να παραδώσει το μήνυμα στον Γουίντμορ. ο Σαγίντ του λέει πως αυτοί οι τύποι είναι πολύ επικίνδυνοι και να πάει μαζί του, ο Ντέσμοντ πηγαίνει γνωρίζοντας μάλλον πως ότι είναι να γίνει θα γίνει, ένας άνθρωπος παραδωμένος στην μοίρα του. στην Π.Π ο Ντέσμοντ συνέρχεται, είχε λιποθυμήσει όταν έπιασε το χέρι της Πέννυ. και της ζητάει να πάνε για έναν καφέ, εκείνη δέχεται και δίνουν ραντεβού σε μία ώρα
πίσω στην λιμουζίνα του ο Ντέσμοντ ζητάει από τον Σωφέρ του που δεν είναι άλλος από τον Τζώρτζ Μινκόφσκι, να του βρει την λίστα επιβατών της πτήσης 815 της Οσεάνικ, γιατί έχει ΚΑΤΙ να τους δείξει.. προφανώς να τους χαρίσει κρυφές ματιές στην Ορίτζιναλ πραγματικότητα, με τρόπους παρακινδυνευμένους..
μέσα στα themes του LOST πρέπει να βάλουμε επισήμως και την Αγάπη.. κάθε χαρακτήρας μέχρι τώρα που κατάφερε να δει την Π.Π οδηγήθηκε εκεί από την αγάπη του για μια γυναίκα.
τι θέλουν να μας πουν οι ποιητές;
επίσης τι θέλει ο Σωσίας τον Ντέσμοντ; μήπως απλά να τον σκοτώσει για να εμποδίσει τα σχέδια του Γουίντμορ; θα δούμε.. γενικά ήταν πολύ ωραίο επεισόδιο, όπως όλα όσα έχουν να κάνουν με τον αγαπημένο μας σκωτζέζο φιλόσοφο

See you in another life, Brotha

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαφάλντα δεν είναι το ολοκληρωμένο ποστ αυτό... απλά από λάθος το ανέρτησα:Ρ σε λίγο θα αναρτήσω ολόκληρο το ποστ! πρέπει να πω πως με μπερδεύει ακόμα ο τρόπος που λειτουργεί όλο αυτό το μπλογκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο άκυρη μπορεί να είμαι...Απλά μου το βγαλε στα καινουρια ποστ. Ντρέπομαι λίγο που δεν το κατάλαβα. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lol καμία σχέση, αφού ακόμα και ένα μισό δικό μου ποστ μοιάζει ολοκληρωμένο(οκ..) anw αύριο που θα διαβάσεις το ολοκληρωμένο ποστ περιμένω και άλλο comment :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία...με κάλυψες πλήρως φίλε μου!το μόνο που έχω να (ξανα)πω είναι αυτό με τη Τζούλιετ που μάλλον ειδε τα παράλληλα τimelines πριν πεθάνει και γι αυτό είπε τη μαγική κουβέντα "it worked", δηλαδή η βομβα worked.Και περιμένουμε με αγωνία το επόμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σχέδιο με την βόμβα δούλεψε! ναι.. αλλά όσοι από τους ήρωες μας είναι στην Παράλληλη πραγματικότητα και είδαν την ορίτζιναλ, πιστεύουν πως η ζωή που ζούνε δεν είναι αυτή που θα έπρεπε. άρα.. εξαρχής δεν θα έπρεπε να είχαν πυροδοτήσει την βόμβα. αναρωτιέμαι τι να σημαίνει αυτό... θα έπρεπε η ήρωες μας να δεχτούν τα πράγματα όπως είναι και να μην προσπαθούν να τα αλλάξουν;
    μερικοί από τους ήρωες αν έχεις προσέξει μοιάζουν πιο ευτυχισμένοι σε εκείνην την παράλληλη πραγματικότητα, άλλοι πάλι όχι..
    δεν ξέρω.. δεν μπορώ να καταλάβω που πηγαίνει το πράγμα! το επόμενο από ότι είδα θα είναι αφιερωμένο στον χέρλυ! και μάλλον θα είναι ωραίο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή