Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016



βρήκα ένα χαρτάκι εχθές για χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές βιτρίνας και σκέφτηκα πως θα ήταν ωραίο αν ζωγραφίζαμε τις βιτρίνες στο μαγαζί.. συνήθως δεν μου αρέσουν αυτά αλλά κάτι μου έκανε το χαρτάκι αυτό, μια εικόνα που είχε μπροστά και γενικά η αισθητική του.. christmassy αλλά λίγο πιο dark.. δεν μπόρεσα να βρω παρόμοια εικόνα πουθενά και έχω κολλήσει, αν πάρω τηλ και μου την ζωγραφίσουν θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος :P οκ λίγο υπερβολικός..
σήμερα πέρασε Εκείνη από το μαγαζί αλλά είχα δουλειά και δεν είχα χρόνο να σκεφτώ πως ήταν εκεί.. μιλήσαμε μόνο λίγο και όταν είδε πως δεν θα είχα χρόνο έφυγε, χάρηκα που την είδα έτσι απρόσμενα αλλά όταν έφυγε ένιωσα κενός.. άλλη μια φορά που δεν μπόρεσα να είμαι αληθινός μαζί της.. ήθελα να την αγγίξω αλλά δεν μπορώ, δεν γίνεται..
σαν μέσα σε όνειρο να προσπαθείς να προσεγγίσεις κάτι μακρινό..
σκέφτηκα να της πω αν θέλει να έρθει να στολίσουμε μαζί το δέντρο η μάλλον να το κάνει αυτή.. θα δω.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου