Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

η άλλη πλευρά

η άλλη πλευρά της επιστροφής μου..
χάθηκα για λίγο στο παρελθόν του μπλογκ μου άρεσαν πολύ κάποια ποστ:)
αύριο θα σε δω ξανά, φοβάμαι κάπως, είμαι πολύ πεσμένος και δεν ξέρω πόσο φυσιολογικός θα μπορώ να είμαι απέναντι σου, το μόνο καλό με τις γιορτές που πλησιάζουν είναι πως θα φύγεις και έτσι θα περάσει χρόνος μέχρι να σε δω ξανά..
εχθές μου έστειλες κάτι άσχετο κάτι χωρίς νόημα και εγώ ήθελα να αδειάσω πάνω στο άσχετο σου όλα μου τα συναισθήματα, συγκρατήθηκα φυσικά.. μου λείπει κάτι που δεν υπήρχε ποτέ, ένας ιδανικός εαυτός σου που είδα για τόσο λίγο που μοιάζει να τον ονειρεύτηκα

3 σχόλια:

  1. παιδί μου, ή πες τα αν τα βγάλεις από μέσα σου κι ό,τι γίνει ή παράτα κι αυτή και την ιδέα της!

    Είσαι ρομαντικό παιδί απ' ό,τι φαίνεται, μη μου χαραμίζεσαι στα ανεκπλήρωτα. Να ήταν το sweet nugget of love, να πάει στο διάολο. Αλλά αυτό κόβει το ρημαδιασμένο.

    ΥΓ η αγορά ωραία πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί να μην φαίνεται από αυτά που γράφω αλλά κάνω προσπάθειες να το αφήσω πίσω μου.

      Διαγραφή