Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

δεν μπορώ να γράψω αυτά που θέλω να γράψω αλλά έχω καιρό να γράψω και έχω τύψεις..
λογοκρίνω τον εαυτό μου για να μην πέσω στην μαύρη τρύπα που λέγεται Εκείνη, τέλειωσα τους πρώτους τόμους από 2 βιβλία που διαβάζω παράλληλα, περίεργο πως έτυχε έτσι :Ρ έχω ένα στην δουλειά και ένα στο σπίτι, πρέπει να πάρω αύριο τον δεύτερο τόμο μαζί μου..
πήγα για ένα ποτό μετά την δουλειά σε κάτι φίλους και άκουσα δυο τραγούδια που έχω συνδέσει μαζί της στο μυαλό μου, είμαι σίγουρος πως δεν τα έχει ακούσει ποτέ της και πως αν τα άκουγε δεν θα της άρεσαν.. ίσως και εμένα να μην μάρεσαν αν δεν υπήρχε αυτή
σήμερα είμαι βαθειά απογοητευμένος.. πιο πολύ από μένα γιατί ξεχνάω πολύ εύκολα το προφανές και αφήνομαι σε αυτά τα καταραμένα αν..
είχα την αίσθηση πως τα μάτια της ήταν πιο ανοιχτά από οτι είναι στην πραγματικότητα και όταν ακούω το ένα τραγούδι πάντα σκέφτομαι τα μάτια της να καθρεφτίζουν την θάλασσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου