Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

κενές ημέρες


προσπαθώ εδώ και ώρες να γράψω κάτι.. δεν ξέρω γιατί δεν μου βγαίνει τίποτα.. ελπίζω να είναι ένα writer's block γιατί αυτό προϋποθέτει να είσαι συγγραφέας:Ρ

ίσως (πήγα να γράψω το ίσως σαν είσος!! έλεος..) φταίει το ότι νιώθω κουρασμένος για κάποιον περίεργο λόγο, ίσως φταίει το ότι αυτά που με απασχολούν δεν είναι και τόσο εύκολο να γραφούν εδώ μέσα. έχω βρει μια ωραία εικόνα να βάλω σήμερα, που έχω συνδέσει με το writer's block, επίσης μια ιδέα για όσους ενδιαφέρονται, να συγκρίνουν τις βιογραφίες δύο προσώπων στην wikipedia, ενός πραγματικού και ενός φανταστικού(πχ τον πρωταγωνιστή κάποιας σειράς)

υπάρχει ένα πρόσωπο το οποίο θα ήθελα να μοιραστώ το οτι έχω αυτό το μπλογκ αλλά δεν μπορώ.. [δεν εννοώ Εκείνη(ένας φίλος μου έκανε παράπονο που γράφω το Εκείνη με κεφαλαίο Ε)] φοβάμαι πως δεν θα το καταλάβει, είμαι σχεδόν σίγουρος.. αλλά συχνά θέλω το αναφέρω.. επίσης υπάρχει μία φίλη που θα έπρεπε να έχω ενημερώσει αλλά δεν το έχω κάνει..

έχω βγάλει και μια φώτο το εξώφυλλο του "Ο Τελευταίος των Σιού" και θα το ανεβάσω όταν γράψω ένα ποστ για αυτό.. νυστάζω από τις 5 το απόγευμα αλλά ακόμα δεν το πήρα απόφαση να κοιμηθώ, οι τελευταίες ώρες στην δουλειά ήταν βασανιστικές..

αναρωτιέμαι μερικές φορές για την ανάγκη μας να θεωρούμε κάποιους άνθρωπους ιδανικούς και τέλειους..
τι σου προσφέρει αυτό; πίστη; στον άνθρωπο; δεν ξέρω..


δεν θυμάμαι που βρήκα την παραπάνω φώτο αλλά μου άρεσε.. τι να έγραφε άραγε ο κάτοχος της γραφομηχανής και σε ποια γλώσσα;
emeroblogio, μερικές μέρες είναι κενές..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου