Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

βρείτε τις διαφορές





η ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών μου είπε πως ο ζωγράφος της κάποτε wallpaper μου είναι ο Caspar David Friedrich, όλες οι παραπάνω εικόνες δεν δείχνουν το ίδιο πράγμα; η πρώτη και η τελευταία είναι ο ίδιος πίνακας αλλά μιλάω για όλες. δεν είναι το ίδιο φανταστικό τοπίο; δεν δείχνουν όλες την ίδια μοναξιά. θυμάμαι να κοιτάζω την wallpaper μου και να φαντάζομαι την θανατερή ησυχία που σίγουρα θα επικρατούσε, η πομπή σίγουρα θα ήταν σιωπηλή χωρίς ψαλμωδίες κτλπ. η παγωμένη ατμόσφαιρα και τα ξερά δέντρα. μακάρι να μπορούσα να θυμηθώ τις ακριβείς μου σκέψεις. και τα τραγούδια που άκουγα τότε, όλα έμοιαζαν να παίρνουν κάτι από την παραπάνω εικόνα, ακόμα δεν μπορώ να θυμηθώ αν μου την είχαν στείλει ή αν την είχα στείλει εγώ, θυμάμαι να συζητάω και να μιλάμε για την μελαγχολία που βγάζει.. monastery graveyard in the snow..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου