Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

η επόμενη ημέρα; και absolute justice




ίσως να την έχω ξεπεράσει και αν όχι τώρα σε λίγο σίγουρα.. μιλούσαμε σήμερα και μου έλεγε για τον Άλλον και εγώ τα άκουγα σαν να μην συνέβαινε τίποτα, είμαι ερωτευμένος όταν είμαι μακρυά της, όταν είμαι μόνος μου και σκέφτομαι τον έρωτα, με κάνει να αναρωτιέμαι πόσο αληθινά είναι ή ήταν όλα αυτά. αν τελικά ένιωσα όσα ένιωσα μόνο και μόνο επειδή είχα ανάγκη να τα νιώσω.
μήπως αυτά εδώ.. αυτά που γράφω τώρα τα γράφω γιατί έχω ανάγκη να τα νιώσω; να νιώσω πως την ξεπερνάω; για να μην πληγωθώ όταν όλα τελειώσουν; τι να τελειώσει; αφού τίποτα δεν άρχισε καν. αύριο δεν θα την δω, θα παρατηρήσω την συμπεριφορά μου και το αν θα μου λείψει.


άλλο θέμα τώρα.. είδα σήμερα ένα διπλό επεισόδιο smallville, και είναι το πρώτο εδώ και πολύ καιρό, 9η σαιζόν και εγώ έχω να δω από την 5η νομίζω.. το επεισόδιο λεγόταν absolute justice και είχε ως θέμα τις δολοφονίες κάποιων μελών της Justice society of America, της πιο παλιάς ομάδας ηπερηρώων, είχε λίγο την αίσθηση των watchmen, μάλλον επειδή έμοιαζε η υπόθεση και σίγουρα το επεδίωξαν. ο Κλαρκ συναντιέται με τον Hawkman και συγκρίνουν την JSA με την ομάδα που έχουν ο Κλαρκ και η Χλόη. η ομάδα τους είναι η νέα γενιά και τα λοιπά.. από ότι είδα και χωρίς να έχω δει όπως είπα για χρόνια την σειρά το έχουν γυρίσει πιο πολύ προς τα κόμικς σεναριακά, δανείζονται ολόκληρα storylines.. το θέμα είναι ότι το ίδιο πράγμα που μπορεί να δουλέψει στο κόμικ δεν θα δουλέψει και στην τηλεόραση. δεν ξέρω αν φταίει το ότι έχω καιρό να παρακολουθήσω αλλά το όλο σκηνικό μου φάνηκε κάπως παρατραβηγμένο.. η σειρά υποτίθεται πως πρέπει να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι τα κόμικς. και η όλη εμφάνιση της JSA όσο και αν με ικανοποίησε σαν φαν, την θεώρησα άστοχη. νιώθω τους δεσμούς με τον πραγματικό κόσμο να διαλύονται.. τώρα θα μου πεις αυτό σε πείραξε; η JSA? εδώ ο Κλαρκ κυνηγούσε wraiths που ξέφυγαν από την phantom zone, ξέρω γω..; btw o Κλαρκ όταν κάνει τις δουλειές που υπό κανονικές συνθήκες θα έκανε ο Superman φοράει αυτό το κοστούμι ή στολή..
προφανώς για να μείνουν πιστοί στον υπέρτατο κανόνα της σειράς no flights no tights.. το κακό είναι ότι ο κλάρκ παραείναι μεγάλος για να μην έχει εμφανιστεί στον κόσμο ως Σούπερμαν. Ναί το smallville δημιουργεί τον δικό του μύθο αλλά όπως και να έχει ο Κλάρκ θα έπρεπε να είχε φορέσει το κοστούμι.. ακόμα και αν δεν του αρέσει..

στην παραπάνω εικόνα ο έφηβος Κλαρκ Κεντ λέει στους γονείς του να κοιτάξουν καλά την στολή γιατί είναι η τελευταία φορά που θα την φορέσει.. :Ρ οκ..

ίσως μετά τον Μάιο όταν θα έχει τελειώσει το LOST και το House, κάτσω και δω τις περασμένες σαιζόν του smallville.. τώρα έχω μόνο την πρώτη για καθαρά συναισθηματικούς λόγους.. αλλά έχω δει μόνο κομμάτια..

με όλα αυτά νιώθω να πλησιάζει ένα ποστ που τα αρχικά του θα είναι LL...

αυτά για απόψε! δύο διαφορετικά ποστ σε ένα:Ρ



If I go crazy then will you still call me superman
If I'm alive then will you be there to hold my hand
I'll keep you by my side with my superhuman might
Kryptonite

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου