Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Johnny Cash-Hurt

πρώτη φορά άκουσα αυτό το τραγούδι σε ένα επεισόδιο του smallville, σε εκείνο που o Lex μπήκε σε ψυχιατρική κλινική, το έψαξα αργότερα και το βρήκα, γραμμένο από τους nine inch nails και ερμηνεία από τον Johnny Cash, πριν βρώ τους στίχους είχα διαφορετική εντύπωση για το τί έλεγε το τραγούδι και εκεί που λέει if i could start again, a million miles away i would keep myself i would find a way, εγώ άκουγα i would kill myself i would find a way..
μέχρι που μια φορά έψαξα τους στίχους και βρήκα την αλήθεια.. για λίγο καιρό δεν μου άρεσε πια όπως παλιότερα, είχε χάσει το νόημα του, κάποιος που ευχόταν να μπορούσε να ξεκινήσει μια καινούρια ζωή μόνο και μόνο για να την τελιώσει, μου φαινόταν πολύ δυνατό σε αντίθεση με το στερότυπο αν ξεκινούσα ξανά από την αρχή θα ήμουν κάλύτερος
περνώντας όμως ο καιρός κατέληξε να μου αρέσει όπως και παλιά, τελικά δεν είχε τόση σημασία
κάθε φορά που το ακούω όμως θυμάμαι το λάθος μου και κάποιες φορές το ακούω ακόμα λάθος, ακούω αυτό που θέλω να ακούσω
i hurt myself today to see if i still feel, i focus on the pain the only thing that's real
κάποτε είχα γράψει κάτι παρόμοιο, πως ο πόνος είναι το μοναδικό πράγμα που μου θυμίζει πως είμαι ζωντανός, μετά το διάβασα και σε κάποιο βιβλίο ελαφρώς παραλαγμένο και μετά το συνάντησα και στο τραγούδι, οι σκέψεις μου λοιπόν σκέφτηκα τότε δεν είναι πρωτότυπες
αλλά παρηγορήθηκα από το γεγονός πως κατέληξα στο ίδιο συμπέρασμα με τον συγγραφέα χωρίς να γνωρίζω πως το είχε γράψει αυτός πρώτος
η ώρα κοντεύει 5 και πρέπει να σηκωθώ γύρω στις 11.. σήμερα η μέρα ήταν χάλια, ένιωσα απίστευτη μοναξιά, ήθελα να τα παρατήσω όλα και να σηκωθώ να φύγω, οι άλλοι γύρω μου ήταν χαρούμενοι και δεν το άντεχα τεσπά



P.S έχει και μια καλύτερη version στο ΥΤ αλλά δεν μπορείς να την κάνεις embed :(

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου