Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

about LOST


η τετάρτη ήρθε γρήγορα αυτήν την βδομάδα και έτσι αύριο έχει LOST! το θέμα είναι οτι δουλεύω βράδυ που σημαίνει πως θα δω το επεισόδιο γύρω στις 2 και.. και δεν νομίζω να μπορέσω να γράψω τότε την review μου, ίσως κανένα μικρό σχόλιο.. δεν έχω και πολλές ελπίδες για το επεισόδιο αυτό γιατί από ότι κατάλαβα θα έχει ως κεντρικό πρόσωπο τον Σαγίντ, που παρά την ανάσταση του δεν μου φαίνεται περισσότερο ενδιαφέρον ως χαρακτήρας από ότι παλιότερα. ελπίζω να διαψευσθώ και το επεισόδιο να αποδειχθεί τέλειο! αυτό θα είναι το 6 επεισόδιο και απομένουν άλλα 12 αν δεν κάνω λάθος.. δεν είναι και πολλά για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που έχει θέση η σειρά.. αν δεν ήταν τόσο αργά θα καθόμουν να τα απαριθμήσω. θα το έχω στα υπόψιν μου για κάποιο μελλοντικό ποστ, όπως και να γράψω το ιδανικό σενάριο για το Higlander the source...
μια ανησυχητική σκέψη μπήκε στο μυαλό μου μόλις τώρα.. καθώς σκεφτόμουν την πηγή και προέλευση της αθανασίας, όποια εξήγηση και αν έδινες θα ήταν απογοητευτική γιατί απλά μερικά πράγματα καλύτερα να μένουν στην φαντασία και στο μυστήριο, μήπως αυτό ισχύει και για το LOST, ότι εξήγηση και αν δώσουν θα είναι λίγη μπροστά σε αυτό που περιμένουμε; ελπίζω πως όχι.. τεσπά θα δούμε. ο Μάιος είναι κοντά

3 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη δεν έχω δει τα νέα επεισόδιο -ω, τι πρωτότυπο. Λέω να περιμένω να τα δω όλα-όλα μαζί για να μην έχω και την αγωνία..Τεσπα θα δω...-, λοιπόν η αλήθεια είναι αυτή που λες.
    Πιστεύω οποιαδήποτε εξήγηση και να δοθεί θα είναι κατώτερη των προσδοκιών του καθενός. Έχουμε βάλει όλοι τα χίλια μύρια στο μυαλό και πιστεύω στο τέλος θα μείνουμε.. Θα δείξει υποθέτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kevin εγώ προτείμω να "μείνω" από το να ξενερώσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σήμερα που είμαι πιο αισιόδοξος από εχθές λεω πως.. θα είμαστε σουπερ ευχαριστημένοι από το τέλος του LOST:)) θα είναι ότι πιο τέλειο έχουμε δει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή