Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

all that there is..

για ακόμα μια φορά νιώθω μπερδεμένος, νιώθω πολλά αλλά το μόνο που ξεχωρίζω και μπορώ να διακρίνω από το άλλα είναι το μπέρδεμα, τίποτα άλλο. τίποτα δεν είναι σίγουρο και σταθερό, μακάρι κάθε φορά που κάποιος μας έλεγε ψέμματα να μπορούσαμε να το καταλάβουμε, όλα θα ήταν πιο απλά. θέλω να εμπιστευτώ αλλά δεν μπορώ, αντιμετωπίζω τους πάντες σαν να θέλουν να με ξεγελάσουν, σαν να παίζουν θέατρο..
ο μόνος αληθινός άνθρωπος σε αυτήν την γη είμαι εγώ ή ο μεγαλύτερος υποκριτής και κρίνοντας από εμένα βλέπω και τους άλλους υποκριτές.

1985

1 σχόλιο:

  1. το θέμα είναι οτι με εμπιστέυονται αλλά εγώ δεν μπορώ να εμπιστευτώ, δεν ξέρω που οφείλεται αυτό.. υποθέτω πως θα έχει μια κάποια ψυχολογική εξήγηση την οποία όμως δυστυχώς αγνοώ. αυτές οι μέρες πιστεύω πως θα με βοηθήσουν γιατί θα απομακρυνθώ από την ρουτίνα.. το 1985 είναι η χρονιά που γεννήθηκα αλλά το γιατί μου ήρθε και το έβαλα δεν ξέρω, σίγουρα θα έχει κάποιο νόημα αλλά παραμένει μυστικό ακόμα και για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή