Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

22 λεπτά (και μια δημοσκόπηση)


μόλις τέλειωσα το 14 επεισόδιο του House m.d, private lives.. στο οποίο ο House προσπαθούσε να σώσει (ή να λύσει το παζλ) μία μπλόγκερ! το βρήκα φυσικά πολύ σχετικό και ένα σημάδι.. η μπλόγκερ ήταν πολύ κολημμένη και έγραφε ένα μπλογκ που περιέγραφε την καθημερινότητά της.. ο House οδηγήθηκε στην λύση μέσα από την ανάγνωση του μπλογκ. οπότε άλλος ένας λόγος που γράφω όσα γράφω, μπορεί κάποτε να βοηθήσουν στο να σωθεί η ζωή μου:Ρ σε μια φάση γύρω στα 20 κάτι λεπτά κατέληξαν πως έχει καρκίνο, αλλά ήξερα πως αποκλίεται να ήταν αυτό γιατί είχαμε ακόμα 20 λεπτά μέχρι να τελειώσει το επεισόδιο.. άλλο ένα παράδειγμα του ότι δεν είναι καλό να γνωρίζεις το πότε τελειώνουν τα πράγματα, αφαιρεί όλη την ένταση! ο βιολογικός πατέρας του house είναι Ιερέας!!! και ο House διάβαζε ένα βιβλίο του προσπαθώντας να τον προσεγγίσει μάλλον με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο, ωραίο επεισόδιο γενικά και ειδικά για εμάς τους μπλογκοσυγγραφείς, σε βάζει να σκεφτείς γιατί γίνεται όλο αυτό εδώ..

σήμερα δούλευα πρωί και γύρισα σπίτι γύρω στις 8.. γύρω στις 9 κοιμήθηκα.. και γύρω στις 1 ξύπνησα.. πως θα κοιμηθώ τώρα για να ξυπνήσω αύριο το πρωί;; ήλπιζα να κοιμηθώ μέχρι αύριο, όταν είδα όμως πως πλησίαζε 1 σκέφτηκα, πρέπει να γράψω ένα ποστ, δεν γίνεται να μην γράψω κάτι. με αφορμή το χθεσινό ποστ, ένα μελλοντικό ποστ και το σχόλιο του Κέβιν, θέτω μερικά ερωτήματα..


  1. ποιό είναι το αγαπημένος σας φαγητό;

  2. ποιό είναι το αγαπημένο σας ποτό;

  3. ποιό είναι το αγαπημένο σας φρούτο;

  4. ποιό είναι το αγαπημένο σας γλυκό;

μπορεί να είναι παραπάνω από ένα :Ρ εγώ ειδικά στο φαγητό δεν έχω καταλήξει, οι δικές μου απαντήσεις είναι



  1. μακαρονάδες.. πίτες, παρασκευές με κιμά.. (χωρίς σειρά προτίμησης, και άλλα πολλά φυσικά αλλά αυτά είναι τα τοπ)

  2. Coca Cola, και αυτήν την περίοδο η Zero (έβαλα αναψυκτικό γιατί δεν πολυπίνω)

  3. ροδάκινο (μόνο εδώ είμαι κατασταλαγμένος:Ρ)

  4. τάρτες, προφιτερόλ και γενικά ότι έχει σοκολάτα

οκ μάλλον αυτά..

6 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου βάζεις πολύ δύσκολα.... Είναι δύσκολο να διαλέξω το αγαπημένο φαγητό/γλυκό..
    Λοιπόν ας προσπαθήσω:
    1)Βασικά θα πω το εξής, ως φαγητό που ξεχωρίζω είναι ένα πολύ απλό πιάτο. Ο λόγος όμως που το ξεχωρίζω είναι επειδή το έφτιαχνε η γιαγιά μου στην Κεφαλονιά και ήταν το αγαπημένο του παππού μου. Είχα ιδιαίτερο δέσιμο με τον παππού και ό,τι μου τον θυμίζει έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Είναι το κοκκινιστό με χοντρό μακαρόνι και κεφαλογραβιέρα. Μόνο η μυρωδιά αυτού του πιάτου με μεταφέρει σε όμορφες εποχές.. Μου αρέσουν βέβαια και ό,τι έχει σχέση με πίτα, σουφλέ, γκρατέν και άλλα πολλά πολλά πολλά..
    2)Το αγαπημένο μου ποτό είναι ένα ωραιότατο κόκκινο Cabernet Chauvignon! Ή κάποιο άλλο ωραίο παλιά κρασί..
    3)Το καρπούζι! Μπορώ να φάω ένα ολόκληρο στην καθησιά μου!
    4)Φυσικά κατά μακράν η Creme Brulee. Μου αρέσει και ότι έχει σχέση με σοκολάτα όμως (σουφλέ, brownie, τάρτα κλπ)..

    Και μιας και μιλάμε για φαγητά έχω να καταγγείλω για άλλη μια φορά τους δικούς μου που όταν ήμουν μικρός δεν μου έπαιρναν την κουζινούλα που τόσο πολύ ήθελα!!Μπορεί να είχα γίνει ένας Παρλιάρος ή Μαμαλάκης αυτή τη στιγμή!!!

    Υ.Γ:Περιμένω το ποσ με το φαγητό και με ωραία και πρωτότυπη συνταγή! Πρόσεξε θα βαθμολογήσω και εμφάνιση και ντεκόρ και όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν είναι τέλειος ο Χαουζ?
    Λοιπόν...
    1) αγαπημένο φαγητό μακαρόνια με κιμά ή αλακρέμ

    2)το ποτό που πίνω πάντα είναι βότκα με χυμό λεμόνι.

    3) όπως και το nickname μου μανταρινάκια

    4) Σοκολάτα και πάλι σοκολάτα! ένα brownies ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν με τη σειρά μου έχω να δηλώσω ότι ο Χάουζ είναι θεός αλλά αυτές οι απίστευτες και ουρανοκατέβατες διαγνώσεις του ώρες-ώρες μου τη δίνουν στα νεύρα!

    1)Σουφλέ και μουσακάς της μαμάς και πίτες της γιαγιάς. Respect.

    2)Κρασί, όλα τα χρώματα και οι γεύσεις!

    3)Αγαπώ πολύ τα κεράσια, αλλά επειδή είναι δυσεύρετα, θα πω κι εγώ ροδάκινα. Αλλά και ένα ζουμερό και γλυκό πεπόνι... Γενικά, τα καλοκαιρινά!

    4)Πρωτότυπο: ό,τι έχει σχέση με σοκολάτα!
    Συγκεκριμένα προτείνω τούρτα Ευφροσύνη από Αγαπητό και τούρτα μερέντα από Μίλτο. Σε κάθε γενέθλια γίνεται πανικός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπόν.. ο συνδετικός μας κρίκος είναι η σοκολάτα:) Κέβιν.. όλο με κάνεις να αλλάζω σχέδια, σήμερα που το σκεφτόμουν.. τι να κάνω τι να κάνω μου ήρθε να φτιάξω burgers! και έρχεσαι εσύ και μου λές πρωτότυπη συνταγή!!!! :Ρ τι να φτιάξω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίταξε, και τα burger με την κατάλληλη παρουσίαση και κάποια πρωτοτυπία μπορεί να αποσπάσει καλό βαθμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάνε τώρα πια τα burgers... κρίμα και θα ήταν τέλεια!! αλλά άρχισε να πηγαίνει κάπου το μυαλό μου ως προς την συνταγή και είναι μάλλον ενδιαφέρουσα, νόστιμη.. και εντυπωσιακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή